کد خبر: ۱۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 20
امام جمعه موقت تهران با تسلیت به خانواده های داغدار آتش نشانان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: نظام باید در مقابل خطرات و حوادث داخلی و خارجی آماده باشد.
شفا آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران اظهار داشت: همیشه نیروهای مسلح و امنیتی ما، چشم های بیدار نظام و مردم همیشه باید خطرات داخلی، بحران ها و سیل ها، زلزله و حوادث غیر مترقبه را رصد کنند.

به گزارش شفا آنلاین"وی با تاکید بر این که نظام همیشه باید آماده باشد، اضافه کرد: نظام اسلامی باید بجنبد. در هر میدانی ابزار لازم را داشته باشد تا خطر را درک کند.

صدیقی با تسلیت حادثه غمبار خیابان جمهوری(پلاسکو) گفت: مومن، نسبت به مومن عاطفه دارد. این برادران همیشه در صحنه ما، سنگرنشین ما، همیشه با آتش و آب و خطرها درگیرند. برادران عزیز آتش نشانی که همیشه جانشان در خطر است. قدر اینها مجهول است. خطرها می آید و می رود اما اینها در جریانات و حوادث در خطر سلامتی و جان هستند.
وی ادامه داد: خبری از تعداد این عزیزان نیست. به امام زمان، به رهبر مهربان که عاطفه شان نسبت به همه از پدر بیشتر است و این غم ها بر دل ایشان سنگینی می کند و به خانواده های عزیز و صابر اینها، تسلیت عرض می کنم.
صدیقی گفت: به مسئولان گرچه خودشان هم و همه می گویند، این ها عبرتی است که ننشینیم که بعد به فکر بیافتیم. باید راه هایی پیدا و پیشگیری کرد و مجهز بود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: