کد خبر: ۱۳۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۵ - 2017January 11
دکتر فاضل درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین :رییس جامعه جراحان ایران با انتقاد از تصویب قانون های محدود کننده مجلس در خدمات رسانی جامعه پزشکی اظهار کرد: به تازگی مجلس شورای اسلامی قانونی را تصویب کرده که درصورت اجرایی شدن آن پزشکان فعال در بخش دولتی حق ورود به بخش خصوصی را ندارند و بالعکس.

دکترایرج فاضل درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب افزود:این در حالی است که چنین قوانینی خلاف حقوق بشر است و برای هیچ صنفی جز پزشکان چنین محدودیتی به قانون تبدیل نشده است.

وزیراسبق بهداشت ودرمان خاطرنشان کرد :مهندسان، وکلا، مدرسان دانشگاه وبسیاری ازمشاغل دیگر می توانند به راحتی و برای امرار معاش وخدمت رسانی عمومی در هر دو بخش خصوصی و دولتی فعالیت داشته باشند. اما نمایندگان مجلس برای ناجیان جان مردم محدودیت ایجاد می کنند و مانع خدمت آنها می شوند که بی تردید ازشورای محترم نگهبان درخواست داریم با این مصوبه مخالفت کنند.

به گفته وی درصورت اجرایی شدن این مصوبه شاهد تعطیلی هزاران مطب وخروج هزاران استاد ازدانشگاهها ومراکزدرمانی دانشگاهی خواهیم بود که بی تردید دود این تصمیم غیرمنطقی به چشم مردم وکشورخواهد رفت.


غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
دکتر فاضل عزیز به موضوع بسیار مهمی اشاره نمودند.حال شما فرض را بر این بگیرید که اگر این قانون نیم بند سال های قبل را بطور کامل اجرا نمایند، آیا دیگر برای دانشگاه چیزی به عنوان آموزش معنی خواهد داشت؟. باور بفرمایید با اجرای این طرح دیگر دانشگاه ها به صورت شهرهای ارواحی درخواهند آمد که رزیدنت ها باید به مانند شیخ دیوجانس به دنبال استاد بگردند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
یا حذف قانون یا اجرای بدون تبعیض آن
نباید بین هیئت علمی ها تبعیض گذاشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: