کد خبر: ۱۳۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۵ - 2017January 11
کاهش جریان خون به دستگاه گوارش به شکل‌گیری مشکلات گوارشی نیز منجر خواهد شد زیرا بدن تلاش بیشتری برای گوارش درست غذا انجام می‌دهد.
شفاآنلاین>سلامت>بسیاری از مردم فکر می‌کنند که تنها افراد مسن و پیر با مشکلات گردش خون ضعیف دست به گریبان هستند، اما این لزوما درست نیست. افراد جوان بسیاری نیز از گردش خون ضعیف به واسطه رژیم‌های غذایی نامناسب و ورزش نکردن رنج می‌برند.

به گزارش شفاآنلاین،این شرایط موجب می‌شود تا سلامت مردم افت کند زیرا خون اکسیژن و مواد مغذی را به تمامی بخش‌های بدن می‌رساند. اگر درباره گردش خون خود نگران هستید در این مطلب با ۱۲ نشانه هشداردهنده گردش خون ضعیف بیشتر آشنا می‌شوید.


مو و ناخن‌های ضعیف

ضعف و شکنندگی مو و ناخن‌ها می‌تواند به واسطه کمبود جریان خون به اندام شکل بگیرند. اگر مو و ناخن‌های شما به راحتی می‌شکنند، ممکن است با گردش خون ضعیف مواجه باشید.

 

 

سیاهرگ‌های واریسی

سیاهرگ‌های واریسی رگ‌های بنفش رنگ قابل مشاهده زیر پوست هستند. این شرایط به واسطه گردش خون ضعیف که تورم و پیچش سیاهرگ‌های زیر پوست را موجب می‌شود، شکل می‌گیرد. سیاهرگ‌های واریسی همواره آسیب رسان نیستند، اما می‌توانند موجب خارش و درد شوند.

 

 

مشکلات گوارشی

کاهش جریان خون به دستگاه گوارش به شکل‌گیری مشکلات گوارشی نیز منجر خواهد شد زیرا بدن تلاش بیشتری برای گوارش درست غذا انجام می‌دهد. این شرایط می‌تواند بر قضای حاجت تاثیرگذار باشد و احساس تهوع ایجاد کند. همچنین، در این شرایط ممکن است متوجه احساس خستگی و ضعف شوید.

 

 

بی‌حسی در دست‌ها و پاها

بی حسی در دست‌ها و پاها زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به سمت این اندام‌ها متوقف می‌شود. این شرایط اغلب در قالب به خواب رفتن اندام‌ها توصیف می‌شود و با بازگشت جریان خون احساس سوزش و سوزن سوزن شدن را در اندام به خواب رفته احساس خواهید کرد.

تورم دست‌ها و پاها

دست‌ها و پاهای متورم نشانه ای جدی از گردش خون ضعیف است. این شرایط به واسطه عدم توازن مواد مغذی و تلاش بدن برای حفظ مایع در رگ‌های خونی ایجاد می‌شود. مایع می‌تواند به بافت اطراف نشت کند و تورم شکل بگیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیتا
|
United States
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
با عرض سلام و خداقوت و تشکر بخاطر مطلب خوب و مفیدتان
لطف میفرمایید مطلبی هم راجع به درمان این عارضه مکتوب بفرمایید با تشکر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: