کد خبر: ۱۳۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۵ - 2017January 06
مرتضی سلیمی از اعزام پنج تیم به روستاهای زلزله زده خبر داد و گفت: متاسفانه در این زلزله چهار نفر فوت و یک نفر مصدوم شد که به مراکز امدادی منتقل شدند که همگی تبعه افغان بودند.

شفا آنلاین:رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برپاپی اردوگاه های اسکان اضطراری در روستاهای زلزله زده استان فارس خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،مرتضی سلیمی از اعزام پنج تیم به روستاهای زلزله زده خبر داد و گفت: متاسفانه در این زلزله چهار نفر فوت و یک نفر مصدوم شد که به مراکز امدادی منتقل شدند که همگی تبعه افغان بودند.
وی درباره روستاهای زلزله زده گفت: در این روستاها صدمه جانی نداشتیم ولی دیوار برخی از خانه ها ترک برداشتند.
وی افزود: هلال احمر با همکاری بنیاد مسکن در تلاش است مناطقی که امکان اسکان اضطراری آن مهیا است، همچون مدارس و خانه های بهداشت را که از استحکام خوبی برخوردارند، تا پیش از تاریک شدن هوا برای اقامت مردم مهیا کنند.
زلزله به قدرت 5.1 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در عمق چهار کیلومتری زمین، ساعت 6 و سه دقیقه صبح جمعه به مرکزیت خنج در 267 کیلومتری جنوب شیراز رخ داد.
مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: چهار روستای خیرآباد، سیف آباد، چاه طلا و تخته، متاثر از زلزله بودند که در روستای سیف آباد ساختمان قدیمی یک باغ تخریب شده است.

برچسب ها: جمعیت ، هلال احمر ، زلزله
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: