کد خبر: ۱۳۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۵ - 2017January 02
اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع میکنند.
شفا آنلاین>سلامت جنسی>فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

به گزارش شفا آنلاین،انزال زودرس شایع ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع میکنند.

 یکی از بهترین روش دیر ارضا شدن روش start & stop
یکی از روشهای موثر برای رهایی از انزال زود رس یا دیر ارضا شدن روش start & stop نام دارد. در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعد از آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و درست پیش از آن که ارگاسم شوید، دست از فعالیت برداشته و برای مدت کوتاهی هیچ تحریکی انجام نمی دهید. هر چند در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد ولی به مرور زمان شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد.

استفاده از متد ماستر و جانسون از دیگر راههای دیر ارضا شدن مرد است:
این شیوه شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. این روش از دیر ارضا شدن نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحریک سکسی توسط خود فرد یا زوج جنسی می باشد. انجام تحریک تا رسیدن به نزدیکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است.این کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدریج زمان هر تحریک افزایش می یابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحریک می نماید پس از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی شروع می شود. مرد به پشت می خوابد و به آرامی کار نزدیکی انجام می شود. به محض اینکه تحریک به قله نزدیک می شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و مجددا نزدیکی شروع می شود.

 تکنیک squeeze technique فشردن، راهی برای دیر ارضا شدن
روش فشردن در دهه ی ۶۰ میلادی توسط مسترز و جانسون ارائه شد. در این متد فرد و یا شریک جنسی وی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک می کند، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید، با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست میکند و محکم آنرا می فشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. سپس مجددا مراحل بالا را برای سه بار تکرار می کنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را می دهند. با تکرار این کار ۱ تا ۲ مرتبه در هفته کنترل جنسی آنها بالا میرود و زمان نزدیکی را می توانند افزایش دهند.؟ اگر رفیق بازی او ریشه در گذشته هایش دارد، به هیچ وجه در صدد حذف یکباره آن برنیایید.این مسأله باید تدریجی حل شود.ببینید شما چگونه رفتار کرده اید که همسرتان در جمع دوستان بودن را به بودن با شما ترجیح میدهد.شاید شما برایش کم گذاشته اید که از خانه گریزان است.علت را ریشه یابی کنید؛ مردان رفیق باز ممکن است به دلایلی مانند خلأ عاطفی، کمبود عزت نفس و یا حتی هیجان خواهی تمایلی به ماندن در خانه نداشته باشند. پس از شناسایی علت مسأله، باید درصدد حل آن برآیید.مثلا در مورد پایین بودن عزت نفس در همسر این شمایید که باید ابتکار عمل را به دست گرفته و به او کمک کنید تا عزت نفس از دست رفته اش را جبران نماید.و اگر همسر هیجان خواهی دارید سعی کنید هیجان لازم را در منزل ایجاد نماییدبد نیست بدانید بخش اعظم هیجان در خانه توسط خانم ها ایجاد می شوداگر به هر دلیلی از رفقایش برید( مانند بد عهدی آنها یا...) به جای کارآگاه بازی، خلاقانه به تحسین این رفتارش بپردازید بهتر است بدانید مردان رفیق باز به شدت از تأیید شدن خوششان می آید.

غر زدن ممنوع
یکی از کارهایی که مردان را از خانه فراری می دهد، غر زدن همسر است. بنابراین بهتر است به جای غر زدن با پررنگ کردن جنبه های مثبت او حس اقتدار را در او زنده کنید تا از بودن با شما لذت ببرد.در نهایت اگر به نتیجه نرسیدید بهتر است از یک مشاور کارآزموده کمک بگیرید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: