کد خبر: ۱۳۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۵ - 2016December 31
عدم نعوظ در مردان یکی از عواملی است که ارتباط زناشویی و باروری را با سختی مواجه می‌کند. در برخی موارد، استفاده از دارو و در برخی موارد استفاده از پمپ‌های بادشدنی ممکن است مشکل‌گشا باشد، اما برخی بیماران به این روش‌ها واکنش مثبتی نشان نمی‌دهند.
شفاآنلاین>سلامت جنسی>اورولوژیست‌های آمریکایی ایمپلنت جدیدی ابداع کرده‌اند که با قرار گرفتن در درجه حرارت بالا می‌تواند مشکل نعوظ را در مردان برطرف کند.

به گزارش شفاآنلاین، عدم نعوظ در مردان یکی از عواملی است که ارتباط زناشویی و باروری را با سختی مواجه می‌کند. در برخی موارد، استفاده از دارو و در برخی موارد استفاده از پمپ‌های بادشدنی ممکن است مشکل‌گشا باشد، اما برخی بیماران به این روش‌ها واکنش مثبتی نشان نمی‌دهند.

 اما اورولوژیست‌های دانشگاه «ویسکانسین- مدیسن» ایمپلنتی ساخته‌اند که با بالا رفتن دمای آن، قادر است در اندام تناسلی نعوظ ایجاد کند. این ایمپلنت از فنری مارپیچی و از فلز تیتانیوم نیکل ساخته شده است که با قرار گرفتن در دمای بالا اندازه و طول آن افزایش می‌یابد.

جراحان، برش کوچکی را در قاعده اندام تناسلی مرد ایجاد می‌کنند و از این طریق، فنر مارپیچی را وارد عضو می‌کنند. این فنر در دمای بدن به حالت طبیعی باقی می‌ماند. اما با بالا رفتن دما، فنر تغییر حالت می‌دهد و باعث ایجاد حالت نعوظ در اندام تناسلی می‌شود.


محققان هنوز به دنبال بهترین روش القای حرارت به فنر کاشته شده در عضو هستند. در محیط آزمایشگاهی، محققان مشاهده کردند که با قرار دادن فنر مارپیچی داخل وان آب گرم، فنر تغییر حالت داده و به حالت کشیده می‌ایستد.

اما در این میان مشکلی وجود دارد به گونه‌ای که افرادی که از این ایمپلنت استفاده می‌کنند، هر بار با قرار گرفتن در آب داغ یا درجه حرارت بالا دچار حالت نعوظ می‌شوند. محققان اعلام کرده‌اند که قرار است در مطالعات بعدی، از یک دستگاه کنترل برای ایجاد میدان الکتریکی استفاده کنند.


از این طریق، این ایمپلنت می‌تواند مانند دستگاه ام‌آرآی عمل کند به طوری که میدان الکتریکی ایجاد می‌کند که حرارت را بدون این که بافت را گرم کند، انتقال می‌دهد. همچنین می‌توان روی کشاله ران پارچه‌ای خنک و مرطوب قرار داد تا عضو از حالت نعوظ خارج شود.

این ایمپلنت برای مردانی که بر اثر آسیب ناشی از حادثه یا بیماری دچار نقص در عملکرد نعوظ اندام تناسلی خود شده‌اند، بسیار مؤثر است. با این روش جدید بسیاری از بیمارانی که از سرطان جان سالم به در برده‌اند یا سربازان مبتلا به جراحات ناشی از انفجار بمب‌های دست‌ساز که غالبا به روش‌های دارویی پاسخ نمی‌دهند،  می‌توانند تفاوت قابل توجهی را مشاهده کنند.سلامت آنلاین
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماشاالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
سلام . فکر می کنم بدلیل دیابت عدم نعوذ اتفاق افتاده است و هر قرصی که شما نام ببرید من خوردم ولی هیچگونه تاثیری نداشته
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: