کد خبر: ۱۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۵ - 2016December 28
هم اکنون دولت در حال رفع این بدهی است و با فروش اوراق قرضه بدهی سال 94 به طور کامل تسویه شد و بدهی ماه اول امسال مؤسسات دولتی نیز پرداخته شده است و مراکز خصوصی نیز در حال پرداخت است.

شفا آنلاین>سلامت>عضو هیأت مدیره بیمه سلامت ایران گفت: بدهی سال 94 به طور کامل تسویه شد و بدهی ماه اول امسال مؤسسات دولتی نیز پرداخته شده است و مراکز خصوصی نیز در حال پرداخت است.

به گزارش شفا آنلاین،بهمن برزگر عضو هیأت مدیره بیمه سلامت ایران در خصوص میزان بدهی بیمه سلامت به وزارت بهداشت،‌ گفت: هم اکنون دولت در حال رفع این بدهی است و با فروش اوراق قرضه بدهی سال 94 به طور کامل تسویه شد و بدهی ماه اول امسال مؤسسات دولتی نیز پرداخته شده است و مراکز خصوصی نیز در حال پرداخت است.

وی در خصوص علت این بدهی‌ها گفت:‌ هزینه‌ها باید مدیریت می‌شد و وزارت بهداشت به عنوان تولیت و ارائه دهنده خدمت باید با کمک بیمه‌ها این هزینه‌ها را کنترل می‌کرد؛ در طرح تحول سلامت منابع در بیمه‌ها دیده نشده بود و با اجرای طرح تحول سلامت هزینه‌ها بالا رفت و بیمه‌ها پولی نداشتند که پرداخت کنند.

برزگر گفت:‌ اما هم اکنون با فروش اوراق قرضه، پرداخت بدهی اتفاق افتاده است و امیدواریم با کمک دولت مشکل به طور کامل حل شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: