کد خبر: ۱۳۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 11
اگر مزاج سرد و تر در بدن غلبه کند و مواد مرطوب و لزج ناشی از سردی و تری مانند ژله سفت شده و در جای جای بدن رسوب کند، این می‌تواند در تخمدان به‌صورت کیست، در رحم به‌صورت فیبروم و به‌شکل فیبروستیک در سینه خود را نشان دهد.

شفا آنلاین>سلامت> یک پژوهشگر طب سنتی گفت: اگر علت بروز توده‌های به‌وجودآمده در بدن را پیدا نکنیم, دوباره اینها پیدایش می‌یابند و به‌گفته ابن سینا، طبیب نباید بی‌دلیل دست به چاقو شود تا بخواهد بدن را دستکاری کند.

به گزارش شفا آنلاین، سید مهدی میرغضنفری ــ پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: اگر مزاج سرد و تر در بدن غلبه کند و مواد مرطوب و لزج ناشی از سردی و تری مانند ژله سفت شده و در جای جای بدن رسوب کند، این می‌تواند در تخمدان به‌صورت کیست، در رحم به‌صورت فیبروم و به‌شکل فیبروستیک در سینه خود را نشان دهد.

وی گفت: حالا سؤال اینجاست "آیا برای از بردن این موارد در بدن جراحی راه چاره است؟".

این پژوهشگر طب سنتی ادامه می‌دهد: اگر مشکل به وجود آمده را از ریشه حل نکنیم و علت بیماری را پیدا نکنیم, دوباره اینها پیدایش می‌یابند و به‌گفته ابن‌سینا این کار بسیار ابلهانه و احمقانه است که طبیب بی‌دلیل دست به چاقو شود که بخواهد بدن را دستکاری کند.

میرغضنفری بیان می‌کند: طبیب حاضر باید ریشه را بشناسد و برطرف کند که ریشه در این موارد، تجمع مواد زائد در بدن است که امتلاء هست یعنی پُر شدن مواد زائد که در جای جای بدن رسوب کرده‌اند.

وی افزود: مواردی داشتیم که با همین مشکلات به وجود آمدند ولی با رژیم ساده و اصلاح مزاج این توده‌ها آرام آرام تعدادشان کم و برطرف شده و از بین رفته‌اند، بنابراین طب سنتی این توانمندی‌ها را دارد.

این پژوهشگر طب سنتی اضافه می‌کند: این افراد باید از مصرف مواد غذایی رطوبی مانند لبنیات و میوه‌های سرد از جمله مرکبات, برنج زیاد و... پرهیز کنند و اینکه این بیماری‌ها بدون ورزش و همچنین پرهیز خوب نمی‌شود.

برچسب ها: طب سنتی ، فیبروم ، کیست
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
کیست در سیته دارم وفیبروم در رحم
مدیر پایگاه
باسلام
هردو باید توسط متخصص زنان بررسی شود و درصورت نیاز درمان را آغازکنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: