کد خبر: ۱۳۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 01
عضوکمیسون بهداشت و درمان مجلس درگفتگو با شفاآنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین: عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین گفت: انتخابات به شیوه ی الکترونیک در مجموع یک تکنولوژی روز است که باید سعی کنیم با نظارت مناسب از آن در انتخابات آینده نظام پزشکی استفاده کنیم.

دکتر بهروزبنیادی، گفت:الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی کار بسیار شایسته ای است و به هر حال باید از تکنولوژی روز استفاده کنیم

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلام گفت: در اغلب کشورهای دنیا نیز انتخابات به این صورت انجام می شود و ما هم می توانیم به راحتی از این فضا استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه تقریباً همه به اینترنت دسترسی دارند و به راحتی می توانند از هرنقطه ای در انتخابات شرکت کنند وبی شک این روش باعث افزایش مشارکت در انتخابات می شود.

دکتر بنیادی در مورد تأمین نظارت انتخابات الکترونیک نظام پزشکی نیز گفت: من اطلاعاتی در آن حد ندارم که بدانم در صورت الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی چقدر می توان در نتایج آن دست برد به همین خاطر اهالی فن و اساتید علوم رایانه باید در این زمینه نظر دهند ولی در مجموع یک تکنولوژی روز است که باید سعی کنیم با نظارت مناسب از آن استفاده کنیم.

وی افزود: نظام پزشکی یک کار صنفی است و یک کار خدماتی و صنفی برای حمایت از پزشکان است و خیلی هم مشتاق ندارد .چراکه  خیلی اوقات در شهرستان ها ما باید به اجبار همکاران را بیاوریم تا عضو هیات مدیره نظام پزشکی شوند وهمچنین قشر شرکت کننده در انتخابات هم قشر روشنفکر و آگاهی هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: