کد خبر: ۱۳۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 25
دبیر ستاد اربعین از پیدا شدن تعدادی گذرنامه ایرانی در میان اجساد شهدای حادثه تروریستی حله خبر داد و گفت: هنوز تعداد شهدای ایرانی این حادثه دقیق مشخص نشده است.
شفا آنلاین:مجید آقابابایی ترجیح داد در این مرحله که شناسایی اجساد هنوز کامل نشده، آمار تازه‌ای از شهدای ایرانی حادثه تروریستی حله اعلام نکند تا تناقض‌های آماری که از شب گذشته پیش آمده، کمتر شود.

به گزارش شفا آنلاین:او گفت: شناسایی شهدا که در شب گذشته به خاطر تشدید تدابیر امنیتی محدود شده بود هم اکنون با همکاری بیمارستان حله عراق ادامه دارد.

آقابابایی همچنین با بیان اینکه در میان مجروحان آن حادثه هیچ ایرانی شناسایی نشده است، به وضعیت ١١ افغانی مقیم ایران که مجروح شده بودند، اشاره کرد و افزود: یک یا دو تن از این زائران که حال وخیم‌تری دارند همچنان در بیمارستان حله عراق تحت درمان هستند، اما هشت تن دیگر صبح امروز از طریق مرز مهران به کشور منتقل شدند که هم اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) این شهر تحت مراقبت پزشکی قرار دارند و حالشان وخیم نیست.

بعدازظهر روز گذشته، پنجشنبه - چهارم آذر ماه - پس از گذشت سه روز از اربعین، گروه تروریستی داعش شماری از شیعیان را در جنوب بعداد مورد حمله تروریستی قرار داد.

درحالی که تعدادی خودروی حامل زائران ایرانی در ایستگاه پمپ بنزین مستقر شده بود، یک دستگاه کامیون بمب‌گذاری شده در عملیاتی انتحاری منفجر شد که پرتلفات‌ترین عملیات تروریستی در یک ماه اخیر گزارش شده است. تاکنون پی‌ بینی شمار شهدای این حادثه به بیش از ٨٠ تن رسیده است.ایسنا

برچسب ها: گذرنامه ، اجساد ، شهدای ح
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: