کد خبر: ۱۳۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 10
وزیر بهداشت با اشاره به حرف و حدیث هایی که پیرامون ادامه اجرای طرح تحول سلامت وجود دارد، گفت: نگرانی از بابت اینکه از وزارت بهداشت کنار بروم وجود ندارد.
شفا آنلاین:دکتر سیدحسن هاشمی پیرامون اظهارات رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر اینکه می بایست تغییراتی در وزارت بهداشت صورت بگیرد، تاکید کرد: من نمی بایست پاسخگوی اظهارات دیگران باشم.

به گزارش شفا آنلاین،وی با عنوان این مطلب که نمی بایست برای حوزه سلامت حاشیه درست کنند، افزود: ما هم باید از حاشیه ها به دور باشیم تا بتوانیم در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

هاشمی با تاکید بر اینکه اجرای طرح تحول سلامت با قوت ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: من نگران برکناری از وزارت بهداشت نیستم.

وی با اشاره به مشکلات مالی که در مسیر اجرای طرح تحول سلامت وجود دارد، گفت: امیدواریم بانک مرکزی با انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه بتواند شرایط حل مشکلات بدهی بیمه ها به وزارت بهداشت و همچنین بدهی وزارت بهداشت به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی را فراهم آورد.

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، وزیر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
امان از دست شیطنت های رسانه ای که آدم حتی به خودش و حضور خودش در نمایشگاه و حرف هایی که زده هم شک می کنه.
آقای دکتر نوبخت به برخی از وزرا، ایراداتی گرفته اند که این جز وظایف ذاتی و نطارتی مجلس و در رای آن رییس کمیسیون بهداشت است.
این کار روزنامه.... چندان قابل قبول نیست.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
الان بازار انتقادات به طرح تحول سلامت چنان داغ است ( یا داغش کرده اند! ) که انگار نه انگار که این طرح هم محاسنی داشته است... تجهیزات زیادی برای بیمارستان ها خریداری شده، خیلی از بدهکاری ها درهمان سال های اول صاف شد، و رضایت نسبی همه برقرار بود....

حال نمی دانم که چه شده است که همه کارشناس شده اند ؟!

اینکه کسی به مانند دکتر نوبخت می آید و در مورد سو مدیریت در برخی موراد و یا اصلاحات این طرح سخن می راند، سخنی است کاملا کارشناسی شده، چون ایشان خود این طرح را پایه ریزی نمودند و مانند یک نهال بزرگش کرده اند، شاخ و برگ های اضافی آنرا هرس کرده اند و به بار نشانده اند . . .
ولی ما الان می بینیم که حتی یک دانشجوی رشته غیر مرتبط و یا قلان مسئول در سازمانی به خاطر تسویه حساب های سیاسی ، می آید و این طرح را با جراحی اقتصادی آقای احمدی نژاد مقایسه می کند و یا حتی متولیان این طرح را خائن می نامد.
حال سوال این است که چرا در همان اوان اجرای این طرح صدایتان از چند دیسیبل هم فراتر نرفت؟!
چرا برای رسیدن به اهداف و منویات خود، همه جیز را زیر سوال می بریم ؟!
مشکل سو مدیریت و شتابزدگی ، شاید دو ضعف اصلی این طرح بوده اند، ولی آیا وزیر بهداشت و دیگر دست اندرکاران سلامت کشور، فرصت طلب و خائن هستند ؟!
چطور می توان وجدان خود را به یکباره کنار گذاشت و همه چیز را از دوربین نخوت و دشمنی دید؟
آیا نیاز به همفکری و همکاری بیشتر برای حل این مشکل نیست؟

عدل و انصاف و دوستی باید
ورنه خزانه تهی بود شاید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: