کد خبر: ۱۲۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 11
رئیس هیئت مدیره جامعه ی متخصصین داخلی کشور درگفتگو با شفاآنلاین هشدارداد:
شفاآنلاین :رئیس هیئت مدیره جامعه متخصصین داخلی کشوربا بیان اینکه جامعه پزشکی چوب برخی پزشکان را می خورند گفت:تعدادی از پزشکان نسخه نویس ما زیرخط فقر هستند وبه شدت نیازمند حمایت می باشند.

دکترایرج خسرونیا درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضرگروه های نسخه نویس ما یعنی پزشکان عمومی، متخصصین داخلی، عفونی و اطفال احتیاج به حمایت جدی دارند.

معاون نظارت نظام پزشکی تهران تاکید کرد:اینها کسانی هستند که بیمار کم دارند و درآمدشان کم است ولی چوب معدودی از پزشکان دیگر را می خورند و هر جا صحبت از پزشکان می شود می گویند پزشکان درآمدهای ماهیانه چندین میلیونی دارند.

رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی گفت: این در صورتی است که وقتی زندگی برخی پزشکان عمومی و عفونی و...را بررسی شود، مشاهده می گردد که آنها زیر خط فقر زندگی می کنند.

وی ادامه داد: وقت این مشکلات را منعکس می کنیم فکر می کنند سیاه نمایی می کنیم .حال آنکه وقتی که یک خانواده ای 5 میلیون تومان در ماه هزینه داشته باشد و کمتر از آن در آمد داشته باشد این خانواده زیر خط فقر محسوب می شود.این درحالی است که بسیاری از پزشکان عمومی و نسخه نویس ما در آمدی حتی کمتر از این مبلغ دارند. بنابراین دولت، نظام پزشکی و انجمن ها باید به داد این گروه ها برسند و راهکارهایی پیدا کنند که این گروه هاهم بتوانند امرار معاش کنند و در تنگناهای مالی نباشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: