کد خبر: ۱۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 27
سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، نام ۳ مدل گوشی آیفون به چشم می خورد.

شفا آنلاین:تجهیزات مخابراتی تست شده در آزمایشگاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شامل گوشی موبایل، سوییچ، روتر، مودم های با سیم و بی سیم، تجهیزات با برد کوتاه، بی سیم های دستی و خودرویی، تبلتهای سیم کارت خور و تجهیزات GSM و GPS می شود.

به گزارش شفا آنلاین،در جدیدترین بررسی صورت گرفته که نتایج آن روی پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته است، رگولاتوری از اول آبان ماه تاکنون برای ۲۶ قلم کالای مخابراتی جهت ورود به کشور، گواهی تاییدیه صادر کرده است.

در این زمینه ۳ مدل گوشی موبایل آیفون مدل آیفون ۷، SE و ۶S مربوط به کشور چین تاییدیه دائم دریافت کردند که اعتبار این گواهی تا سال ۹۸ است.

در همین حال ۱۰ مدل سوئیچ، روتر و مودم های باسیم از کشورهای چین و تایوان تاییدیه موقت گرفته اند. در این لیست، رگولاتوری به دو مدل تجهیزات GPS از کشور چین تایید نمونه داده و یک مدل از این تجهیزات نیز مردود اعلام شده است.

براساس بررسی صورت گرفته از سوی رگولاتوری تبلت سیم کارت خور و تجهیزات GSM از برند TDT مربوط به کشور آلمان، بی سیم دستی برند موتورولا از کشور مالزی و چند مدل دستگاه مودم بی سیم تاییدیه دائم دریافت کرده اند.

برچسب ها: سازمان ، سیم کارت ، مودم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: