کد خبر: ۱۲۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 25
عضو هیأت مدیره انجمن تغذیه ی ایران درگفتگو با شفاآنلاین:
شفاآنلاین :عضو هیأت مدیره انجمن تغذیه ایران گفت:متاسفانه خطای عده ی معدودی پزشک وحکیم نما، باعث بی حرمتی شدید به کل جامعه ی پزشکی شده که بی تردید تعمیم دادن هجمه ها به تمامی جامعه خدوم پزشکی کار شایسته ای نبوده و نیست.
دکتر سید ضیاءالدین مظهری، در گفت و گوی اختصاصی با شفاآنلاین با بیان این مطلب گفت: این هجمه های ناجوانمردانه  باعث شد حرمت ها از بین برود  حال آنکه مقابل هم قرار دادن کادر درمانی و مدد جویان به هیچ عنوان کار درستی نبوده ونیست.ضمن اینکه باید توجه داشت ادامه این روند و مسموم ، به ضررکل جامعه خواهد بود.


دکتر مظهری تأکید کرد: مطرح کردن وپررنگ جلوه دادن خطاهای افراد معدودی باعث شد این حرمت و قداستی که در جامعه پزشکی و پیرا پزشکی  که ثمره خدمات چندهزارساله جامعه پزشکی  بود زیر سؤال برود. در کشوری که برخی اختلاس ها و دزدی های میلیاردی اتفاق می افتد و  چندانبه نظر نمی آید؛ گرفتن ویزیتی چند هزار تومان بالاتر،یا دستمزدی بیشتر از حدمعمول برای عمل های جراحی آنمه  ازسوی عده ای معدود درمجموع برپیکره جامعه و سلامت کشور ضربه های مهلکی می زند.

وی تصریح کرد:با این وجود باید سعی کرد آب ازدست رفته را تا دیر نشده به جوی باز گرداند و دو قشر مددجو ومددکار - پزشک و بیمار- را  روبروی هم قرار نداد. چرا که این دو قشر به هم احتیاج دارند.
وی در پایان گفت: تأکید به ارتباط مادی بین دو قشربیمار وپزشک چنین عواقبی را در پی دارد پس باید به روابط معنوی بین این دو قشر بیشتر بپردازیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: