کد خبر: ۱۲۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 21
شفا آنلاین>اجتماعی> بهنام صفوی، خواننده پاپ سال گذشته بیماری سختی را پشت سر گذاشت.او این روزها بعد از جراحی تومور مغزی حالامی‌خواهد دوباره به دنیای موسیقی برگردد، البته با انتشار یک قطعه موسیقی به یاد جانبازان شیمیایی. او درباره این قطعه و همچنین تجربه دوران بیماری اش با جام جم گفت‌و‌گویی انجام داده است.
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید داستان این تک آهنگ به یاد جانبازان شیمیایی چیست؟
       با توجه به حال وهوای این روزها می‌خواهم تک آهنگی به نام «ناموس» منتشر کنم. این قطعه را به جانبازان شیمیایی تقدیم کرده‌ام و روایتی تقریبا مستند دارد.

گفتید روایتی مستند دارد. دراین‌باره توضیح می‌دهید؟
       پیش‌زمینه‌ای درباره یکی از آشنایانی که جانباز بودند در ذهن داشتم و محمد کاظمی هم سوژه‌ای داشت که برایم خواند و با همدیگر کامل کردیم و به سوژه‌ای که در ذهن من بود نزدیک کردیم تا به نتیجه رسیدیم. من این قطعه را خیلی دوست دارم. چون در آن مضمون اعتراض وجود دارد و فقط روایتی از یک جانباز نبوده و کار کلیشه‌ای نیست. در ترانه این کار اعتراض و نگاه انتقادی از لحاظ اجتماعی وجود دارد و پیام اجتماعی دارد.

شما یک دوره بیماری را هم پشت سر گذاشته‌اید. این تجربه سخت چه تاثیری بر روحیه و نگاه شما به زندگی داشت؟
       همه می‌گویند که آدم بعد از این تجربه خیلی تغییر می‌کند و کاملا هم درست می‌گویند. می‌توانم بگویم این تجربه زاویه دید مرا تغییر داد و باعث شد زندگی جدیدی را شروع کنم. مسائلی که اتفاق افتاد بیش از هر چیز مرا به این سمت کشید که هیچ‌وقت در زندگی ناامید نشوم و در برابر هیچ اتفاقی امید به زندگی‌ام را از دست ندهم. می‌توانم بگویم تجربه بیماری‌ام اتفاق خیلی مثبتی بود.

روی کارتان هم تاثیری گذاشت؟
       بله. این تولد دوباره، نگاهم را به همه چیز عوض کرد و بیش از همه چیز باعث شد به این فکر کنم که باید به خدا نزدیک‌تر بود. گاهی ما این موضوع مهم را فراموش می‌کنیم و با این‌که خدا خیلی به ما نزدیک است، احساسش نمی‌کنیم. من با تجربه دوره بیماری‌ام به این نتیجه رسیدم که دلم نمی‌خواهد حتی لحظه‌ای فکر کنم از او دورم. این موضوع حالا آنقدر برایم ملموس است که در کارم هم اثر گذاشته است. بخش‌هایی از آلبوم «معجزه» هم تحت تاثیر همین اتفاق شکل گرفته و خوشحالم که مردم هم آن را دوست داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: