کد خبر: ۱۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 16
شفا آنلاین>سلامت>یازدهمین کنگره علمی سالانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با محوریت دندانپزشکی دیجیتال، اصول، کارایی و محدودیت های آن، در دی ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، رئیس کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در مورد هدف از انتخاب این موضوع برای این دوره از کنگره گفت: سالیان زیادی است که دندانپزشکی دیجیتال در حوزه های مختلف تشخیصی و درمانی دندانپزشکی به خصوص رادیولوژی فک، دهان و صورت، پروتز ارتودنسی، اندو و جراحی های ایمپلنت وارد شده است و حتی برای کلاسه بندی پرونده بیماران و بایگانی آنها و نوبت دهی و اطلاع رسانی به بیماران از روش های رایانه ای استفاده می شود.
دکتر لیلا صدقی افزود: در بیشتر کشورهای دنیا این روند به صورت معمول انجام می شود اما در کشور ما در بسیاری از مراکز درمانی و پزشکی هنوز کارها به صورت کاغذی انجام می شود.
رئیس یازدهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با بیان این که بیش از سه هزار نفر در این دوره از کنگره شرکت می کنند، اظهار کرد: در این کنگره حدود 60 پنل تخصصی ارائه می شود که در هر کدام حداقل سه تا چهار نفر از اساتید درخصوص تازه ترین دستاوردهای علمی سخنرانی خواهند کرد.
صدقی گفت: از آنجا که لازم است متخصصان دندانپزشکی و پزشکان عمومی که در مناطق دوردست در حال خدمت رسانی هستند، از سطح علمی خوبی برخوردار باشند، در این کنگره تلاش می شود سطح علمی این متخصصان با آگاهی یافتن از درمان ها، وسایل و تجهیزات نوین دندانپزشکی ارتقا یابد.
وی افزود: علاوه بر دندانپزشکی دیجیتال، تازه ترین دستاوردها در خصوص موضوعاتی مانند لیزر و سرامیک های دندانی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
صدقی با بیان اینکه همکاران دندانپزشک از سراسر کشور تا 28 مهرماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند، افزود: هفتم آبان ماه جلسه بررسی مقالات برای صدور مجوز سخنرانی برگزار می شود.
رئیس یازدهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در مورد برنامه های جانبی این کنگره گفت: در حاشیه این کنگره نمایشگاهی از مواد و تجهیزات دندانپزشکی با حضور شرکت های فعال در این حوزه برپا می شود.
یازدهمین کنگره سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از 21 تا 24 دی ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: