کد خبر: ۱۲۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 27
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: درمان از نان شب برای بازنشستگان واجب تر است و انتظار داریم در بخش درمان و در بیمه تکمیلی به ما کمک شود.
به گزارش شفا آنلاین، علی اصغر بیات روز سه شنبه در یازدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان افزود: طی سه دوره گذشته در زمینه درمان و بیمه کمک هایی شده است که امیدواریم ین موضوع تداوم یابد.
بیات گفت: در زمان حاضر یک بازنشسته با حقوق یک میلیون تومانی زندگی می کند که اگر این رقم را نگیرد چه باید بکند؟
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی همچنین تاکید کرد: تقاضا داریم پرونده ادغام درمان در تامین اجتماعی نیز بسته شود چرا که بیمارستان ها و درمانگاه های این سازمان از حقوق کارگری ساخته شده است.
وی آمار بازنشستگان کشور را هفت میلیون تن برشمرد و اظهار کرد: در زمان حاضر 33 کانون شهرستانی و استانی در ارتباط با بازنشستگان فعالند.
بیات با اشاره به روند پرداخت حقوق بازنشستگان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به طور ماهیانه سه هزار و400 میلیارد تومان پرداخت می کند اگر با این روند پیش رویم با مشکل مواجه می شویم وباید برای این بحران فکری کرد.
وی ادامه داد: می دانیم دولت در شرایط سختی قرار دارد اما زندگی بازنشستگان بسیار سخت است و با وجود اهتمامی که در این زمینه شده است اما همچنان برای معیشت بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: از مسئولان دولتی این انتظار می رود که نسبت به پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی و حل مشکل دستمان را بگیرند؛ چرا که سازمان تامین اجتماعی تعهدات سنگینی دارد و 40 میلیون جمعیت را پوشش می دهد.
مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از بازنشستگان فرهیخته برگزار شد. در پایان این مراسم از 10 بازنشسته فرهیخته تجلیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: