کد خبر: ۱۲۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 27
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های دولت خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور به طور عادلانه توزیع خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر بشیر خالقی اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور را موفق ارزیابی کرده و افزود: این طرح در کاهش هزینه های درمانی مردم در مراجعه به مراکز بهداشت و بیمارستان های دولتی بسیار تاثیرگذار بوده است.
او افزود: در حال حاضر با اجرای این طرح دغدغه فکری مردم در بحث درمان و بستری در مراکز درمانی دولتی برطرف شده است .
وی بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان برای بهره مندی مساوی مردم مناطق مختلف کشور از خدمات بهداشتی و درمانی و کاهش مراجعه اهالی شهرستان های کوچک کشور به مراکز استان ها و یا مرکز کشور با تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های شهرهای کوچک در تلاش است.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با حکم وزیر بهداشت به عضویت هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انتخاب شده همچنین از استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال در آینده نزدیک خبرداد.
وی گفت: مجوز لازم برای استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال از دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از وازرت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده و به زودی با استقلال این دانشکده در کنار فراهم شدن زمینه برای افزایش رشته های تحصیلی و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مردم منطقه این دانشکده از ردیف ملی اعتبارات و بودجه سالانه کشور بهره مند خواهد شد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده در وزارت بهداشت و درمان از حذف رشته پرستاری دانشکده علوم پزشکی خلخال جلوگیری شد افزود: در حال حاضر بیش از 300 دانشجو در چهار رشته پرستاری ، مامایی ، کارشناسی بهداشت محیط و کارشناسی بهداشت عمومی در حال تحصیل در این دانشکده هستند و با استقلال دانشکده تعداد رشته های تحصیلی و دانشجویان به دو برابر و یا بیشتر در آینده افزایش خواهد یافت
برچسب ها: سلامت ، درمانی ، تجهیز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: