کد خبر: ۱۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 21
شفاآنلاین : یک فروند بالگرد اورژانس که برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سانحه تصادف راهی جاده هراز شده بود به دلیل مشکلات جوی سقوط کرد .تاکنون یک تکنسین اورژانس به شهادت رسیده ویکی دیگرازامدادگران نیزبه شدت مصدوم شده است.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر پیرحسین کولیوند،رئیس اورژانس کشور ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه بالگرد 115 اورژانس در منطقه گزنگ آمل در جاده هراز سقوط کرده، اظهار داشت: تاکنون مرگ یکی ازامدادگران قطعی شده است.

همچنین در این راستا نیکزاد - رئیس جمعیت هلال احمر آمل نیز در توضیح بیشتر با اشاره به اینکه این بالگرد دقایقی قبل در منطقه گزنگ آمل سقوط کرده است، عنوان کرد: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند و اطلاعات تکمیلی در خصوص تعداد سرنشینان و علت سقوط پس از بررسی اعلام می‌شود.

تکنیسین اورژانس مازندران در حین انجام ماموریت به شهادت رسید

به گزارش وزارت بهداشت، در پی سقوط یک فروند بالگرد اوژانس در حین انجام ماموریت، در منطقه گزنک جاده هراز، تکنیسین اورژانس به شهادت رسید.

براین اساس یک فروند بالگرد اورژانس 115 مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد دچار سانحه شد و در این سانحه تکنیسین اورژانس 115 مازندران به شهادت رسید.

این بالگرد مازندران قبل از انتقال مصدومین به داخل بالگرد دچار سانحه شد و بر اساس گزارشات اولیه خلبان و کمک این بالگرد سالم هستند.

پیام تسلیت معاون وزیربهداشت

در پی سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در حین انجام ماموریت، در منطقه گزنک جاده هراز و به شهادت رسیدن تکنیسین اورژانس این بالگرد، دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت پیام تسلیتی صادر کرد.
 متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

باز هم خدمتگزاری از حوزه سلامت، در مسیر خدمت به مردم، جان خویش را از دست داد.
خبر سقوط بالگرد اورژانس 115 و درگذشت شهادت گونه یکی از همین خدمتگزاران خط اول سلامت کشور، خانواده سلامت کشور را سوگوار ساخت.
ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده تکنسین اورژانس مازندران و جامعه سلامت کشور از خداوند منان برای آنان, صبر جمیل مسئلت دارم و اطمینان دارم توفیق خدمت به خلق ، آن عزیز را در زمره مجاهدان قرار داده است.


دکتر محمد آقاجانی

معاون درمان



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: