کد خبر: ۱۲۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 21
شفا آنلاین>سلامت>ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی وزارت بهداشت از پنجم مهر ماه شروع می‌شود و اولین دوره این آزمون‌ها نیز 22 همین ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با همکاری مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، به منظور ارتقاء سطح ارائه خدمات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای متقاضیان شرکت در آزمون‌های بین‌المللی بر حسب نیازهای دانشی و حرفه‌ای دانش آموختگان علوم پزشکی، تدابیر لازم برای برگزاری آزمون‌های مختلف را فراهم آورده است. در این راستا قراردادهای مورد نظر با سازمان‌های معتبر بین‌المللی (از جمله ETS، City & Guilds ،(MHDPRO , Prometric , UEMS منعقد و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری آزمون‌های متعدد بین‌المللی در سطوح عمومی و تخصصی با تاکید بر آزمون‌های حوزه علوم پزشکی انجام داده است.

داوطلبان از پنجم مهر ماه می‌توانند در در نخستین دوره آزمون‌های بین‌المللی وزارت بهداشت ثبت نام کنند و اولین این آزمون‌ها نیز 22 مهر جاری برگزار خواهد شد.

همچنین سایر آزمون‌های بین‌المللی عمومی و تخصصی وزارت بهداشت که به نوعی مرتبط با نیازهای دانشی و حرفه‌ای دانش آموختگان علوم پزشکی است نیز در آینده نزدیک برای تمامی متقاضیان داخل و خارج از کشور توسط این وزارتخانه، به عنوان متولی این امر در کشور برگزار خواهد شد که جزییات بیشتر در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات و برنامه‌های مورد نظر در خصوص  آزمون‌های بین‌المللی وزارت بهداشت می‌توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی(vums.ac.ir) یا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (sanjeshp.ir ) مراجعه کنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار