کد خبر: ۱۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 20
شفا آنلاین>سلامت>آئین کلنگ زنی احداث مرکز سلامت دیباج، با حضور آیت الله صانعی نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد ١٥ خرداد کشور ودکتر شادنوش رئیس دانشگاه برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،در این مراسم آیت الله صانعی نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد ١٥ خرداد کشور، حجت الاسلام مسیح مهاجری رئیس روزنامه جمهوری اسلامی و مشاور رئیس جمهور، دکتر خباز استاندار سمنان، حسن بیگی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام قدمی امام جمعه شهردیباج، مجد فرماندار دامغان، هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از مدیران کشوری، استانی و شهرستانی حضور داشتند.

دکتر شادنوش  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سخنانی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: يكي از دستاوردهاي دولت تدبير و اميد برنامه تحول نظام سلامت است كه يكي از اركان آن توسعه زير ساختها و ارتقای خدمات سلامت همراه با جلب مشاركتهاي مردمي است.

دکتر شادنوش افزود: ساخت دوباره مرکز سلامت دیباج با استاندارهای جدید و یک مرکز اورژانس با ارایه خدمات پیش بیمارستانی با کلیه امکانات که امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال به سرعت شروع خواهد شد .

وی با اشاره به زمان بهره‌برداري از اين مرکز خاطر نشان کرد: تمام شرايط و مقدمات لازم از قبیل ساخت و تجهیز را فراهم خواهيم کرد تا پروژه‌ مذکور در نیمه دوم سال آینده ( 1396) به بهره برداری برسد.

مجد فرماندار شهرستان دامغان نیز با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات و خدمات صادقانه دست اندرکاران حوزه سلامت این دانشگاه به ویژه رئیس دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، مرکز سلامت دیباج در زمینی به مساحت 1400 مترمربع با زیر بنای 655 متر مربع  احداث و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان خواهد پرداخت.
برچسب ها: ولی فقیه ، پزشکی ، مشاور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: