کد خبر: ۱۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 12
شفا آنلاین>سلامت>رییس بیمارستان کودکان مفید اظهار کرد: بخش های ریه، غدد، ایمونولوژی آلرژی، جنرال و قلب اطفال در آینده به بیمارستان مفید اضافه می شوند.
به گزارش شفا آنلاین،فرید ایمان زاده رییس بیمارستان کودکان مفید با اشاره به توسعه قسمت های مختلف بیمارستان و افتتاح بخش جدید نوزادان، PICU و جراحی 2، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعین درصدد راه اندازی بخش های مختلفی از جمله ریه، غدد، ایمونولوژی آلرژی، جنرال هستیم.

وی ادامه داد: پس از افتتاح بخش های گفته شده، احداث بخش قلب اطفال نیز از برنامه های اصلی بیمارستان است . لازم به ذکر است که افتتاح هریک از بخش ها و دپارتمان های بیمارستان نیاز به تائید دانشگاه، تائید اداره مهندسی دانشگاه، جایابی فضا، بررسی امکانات و سپس احداث و بهره برداری دارد. 

رییس بیمارستان کودکان مفید با بیان اینکه اورژانس، اتاق عمل، رادیولوژی از دپارتمان های بیمارستان بوده و نمی توان به آنها عنوان «بخش» را داد، تصریح کرد: در حال حاضر مرکز تصویربرداری و رادیولوژی اطفال برای انجام MRI،CT اسکن و سونوگرافی و همچنین بخش آندوسکوپی بیمارستان در دست ساخت است. 

ایمان زاده یادآور شد: در ادامه گسترش فضاهای بیمارستان، برای ساخت ریکاوری بخش آندوسکوپی نیز فضای فیزیکی انتخاب و مجوز آن نیز برای دانشگاه ارسال شده ولی از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی هنوز کمبودهای زیادی وجود دارد که باید جبران شود و می توان گفت به طور کلی در بیمارستان علاوه بر کمبود پرستار با کمبود بهیار، منشی و خدمات نیز مواجه هستیم .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: