کد خبر: ۱۲۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 06
شفا آنلاین>سلامت>رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی با اشاره به اینکه هیچ گزارشی از وجود مواد مخدر در قلیان‌ها ارائه نشده است، گفت: در صورت عدم اثبات این مساله از وزارت بهداشت به دلیل اتهام وارده شکایت می‌کنیم.
به گزارش شفا آنلاین،محسن نظری با اشاره به این‌که مساله‌ وجود مواد مخدر در قلیان‌ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شده است، بیان کرد: در صورت عدم اثبات این مساله از وزارت بهداشت به عنوان نهادی که این مساله را عنوان کرده است و به صنف قهوه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی اتهام وارد نموده، شکایت خواهیم کرد و در حال حاضر نیز موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مساله عنوان شده توسط بهداشت نامه‌ای به رییس دایره مبارزه با مواد مخدر ناجا، معاونت وزارت بهداشت و آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو زدیم تا اگر در خصوص اثبات این مساله مدرکی وجود دارد ارائه کنند، چرا که وجود مواد دخانی در قلیان‌ها مصداق بارز مواد مخدر است.

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی با بیان این‌که پس از نامه ارائه شده به وزارت بهداشت، ناجا و سازمان غذا و دارو دو ماه است که هیچ پاسخی در این رابطه ارائه نشده است، گفت: دو ماه است که این نامه در اختیار مراجع اشاره شده قرار گرفته اما هنوز هیچ‌گونه پاسخی از سوی آنها جهت اثبات وجود مواد مخدر در قلیان‌ها داده نشده است. وزارت بهداشت عنوان کرده که متصدی وجود مواد مخدر در قلیان‌ها واحدهای صنفی هستند ولی تاکنون چنین مساله‌ای اثبات نشده است.

نظری ادامه داد: مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ دهد و مراجع ذیصلاح از جمله وزارت بهداشت و نیروی انتظامی واحد صنفی مربوطه را پلمب نکنند تا این لحظه که در حال پیگیری مساله هستیم حتی یک پرونده به مراجع قضایی ارسال نشده است.

برچسب ها: موادمخدر ، قلیان ، سلامت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
جناب رییس اتحادیه قهوه داران و سفره خانه های سنتی
مگرعرضه قلیان به جوانان در سراسر مهین عزیزمان وضرر تنباکو برای آنان حتی اگر مواد مخدر هم در اختیارشان قرار نگیرد برای قلب و ریه آنان موجبات بیماری های بعدی برایشان نخواهد شد !!!!
جالب است که شما به جای همکاری با وزارت بهداشت که جوانان این مملکت سالم تر بمانند و این قهوه خانه هایی که قلیان و سیگار عرضه میکنند به ورزشگاههای سنتی مانند زورخانه تبدیل کنید از وزارت بهداشت شکایت هم میفرمایید من بعنوان مادری که نگران آینده فرزندان این ممکلت هستم کاملا با وزارت بهداشت موافق هستم . خواهش میکنم به این فرزندان فکر کنید و مشاغلی در جهت سلامت آنان راه اندازی نمایید.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
جالب اینکه جای شاکی و متشاکی عوض شده !.والا دوره قاجارهم تا این حده تو مملکت قلیون سرو نمی شد؟!. عجب زمونه ای شده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
با سلام چرا مسولیت ها رو به ارکانهای زیر ربط ارجاع نمیکنن .... لطفا کاری کنید با تشکر
بیات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
با سلام، تو این شرایط کرونا و خطراتی که پیش آمده یه قهوه خانه داره با جون آدمها بازی میکنه، خواهشن پیگیری کنید
سرو پنهانی قلیان در قهوه خانه مخفیانه به آدرس: تهران، میدان خراسان ، خیابان خاوران، ایستگاه ....
تابلو مغازه خورده سردخانه و پروتئین و گوشت .... ولی داخل قهوه خانه است و کرکره پایین فعالیت میکنند.معمولا از ساعت 19 تا 22 فعالیت دارن و قبلا قهوه خانه به اسم، سرای سنتی جوان همان جا بود که تابلو مغازه رو عوض کردن پلیس اماکن نفهمه، به این حالت که کرکره پایینه و مغازه به ظاهر بسته و قفله ولی مشتری میاد دوتا تق تق میزنه به کرکره و برای دوربین دست تکان میده ، از دوربین بالا مغازه چک میشه و کرکره بالا میره و میرن داخل و بسته میشه، داخل هم بسیار شلوغ
چند بار هم به 110 زنگ زدیم و فایده ای نداشته هنوز دارن فعالیت میکنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: