کد خبر: ۱۲۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 29
شفاآنلاین: رئیس هیأت بدوی سازمان نظام پزشکی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده­ مرحوم عباس کیارستمی گفت: دردوهفته اخیر دو جلسه با وکیل مرحوم کیارستمی و پسرایشان داشتیم .همچنین یک جلسه دو ساعته هم با مسئولین بیمارستان جم داشتیم.

اما به دلیل مسافرت پسر مرحوم کیارستمی،جلسه دادگاه به تعویق افتاد. ودر تاریخ 28 شهریور این پرونده در هیأت بدوی بررسی می شود.

دکترایرج خسرونیا درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسات گفت: همچنان همان مسائلی که از ابتدا مطرح بوده ازجمله نارضایتی ازبیمارستان به خاطر برخی سهل انگاری ها، راهنمایی نشدن و عدم برخورد مناسب و همچنین مشکلات مربوط به درمان مطرح است که هیأت بدوی به تمامی این مسائل رسیدگی خواهد کرد.

خسرو نیا گفت: کارشناسان دادسرای نظام پزشکی از مشکلاتی در زمینه درمان هم خبر دادند و کیفر خواست هم دراین باره صادر شده است. ولی در کل این هئیت بدوی است که باید نظرنهایی را دهد و حکم صادر شود. که در صورت اعتراض به حکم، پرونده به دادگاه تجدید نظر می رود.

عضوهیات مدیره نظام پزشکی تهران تصریح کرد: زمانی می توان در مورد قصور به صورت علنی صحبت کرد که ماجرا برای دادگاه کاملاً محرز شده و حکم نیز قطعی شده باشد.

وی درباره پیش بینی اش درخصوص حکم دادگاه نیز گفت:این موضوع قابل پیش بینی نیست و بستگی به نظر قضات دارد. و برای ما هم فرقی نمی کند که فرد چه جایگاهی داشته باشد؛ آقای کیارستمی، پزشک، وکیل، وزیر،کارگر و... درهر جایگاهی باشد ما حکم­ مان را مطابق قانون می دهیم که یا می پذیرند و یا در خواست تجدید نظر می کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: