کد خبر: ۱۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 27
شفا آنلاین>سلامت>هفتمین نشست تخصصی از پایان نامه تا صنعت در حوزه نانوپزشکی با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روز پنجشنبه 21 مرداد سال جاری برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، انجمن نانوفناوری پزشکی ایران با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی در راستای پیشرفت و باروری هرچه بیشتر فناوری نانو در علوم پزشکی و حوزه های مرتبط، برگزاری دوره های تخصصی برای اساتید و متخصصان را در برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا هفتمین نشست تخصصی از پایان نامه تا صنعت در حوزه نانوپزشکی توسط انجمن نانوفناوری پزشکی با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و همکاری و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی و برگزار می شود.
از اهداف این برنامه می توان به کمک به تجاری سازی محصولات در حوزه نانوفناوری پزشکی؛ کمک به تعریف پایان نامه های کاربردی؛ ایجاد تعامل بین اساتید متخصص در حوزه نانوفناوری پزشکی؛ معرفی حمایت های ستاد نانو در راستای تجاری سازی؛ آشنایی با جنبه های تجاری کاربردهای فناوری نانو اشاره کرد.
آشنایی با قوانین شرکت های دانش بنیان، آشنایی با استارت آپ ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، آشنایی با نحوه نگارش BP و FS، نوآوری و Branding، بینش تجاری سازی در HighTech و معرفی شرکت های موفق در حوزه نانوپزشکی از جمله مباحث پیش بینی شده برای نشست تخصصی از پایان نامه تا صنعت در حوزه نانوپزشکی است.

برچسب ها: نانوفناوری ، ستاد ، توسعه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: