کد خبر: ۱۱۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 25
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل راهبری، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس شیوه نامه ای که در سازمان غذا و دارو تنظیم شده است، حوزه غذا و دارو در مناطق آزاد از نظر تشکیلاتی ارتقا پیدا کرده و بخاطر حساسیت زیر نظر مستقیم مدیران عامل مناطق آزاد خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین،عباس مهدیزاده افزود: ارتقای تشکیلات حوزه غذا و دارو در مناطق آزاد موجب خواهد شد خدمت رسانی بهتری به مردم این مناطق ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که امسال صورت می گیرد، اجرای سامانه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی مناطق آزاد در حوزه غذا و دارو تا پایان سال است.

به گزارش از سازمان غذا و دارو، وی تاکید کرد: سازمان غذا و دارو برای تسهیل و تسریع فرآیندهای کاری برای تولیدکنندگان حوزه غذا و دارو در مناطق آزاد، اقداماتی انجام داده است که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» صورت می گیرد و در این راستا کارهای غیر حاکمیتی به خود مناطق تفویض می شود.
گفتنی است برای برخی کالاهای القائی (کالای غیر ضروری ) حوزه سلامت و داروها در سرزمین اصلی محدودیت هایی وجود دارد و برخی از هموطنان برای دسترسی به امکانات یاد شده ، هزینه سنگینی برای مسافرت به خارج متحمل می شوند که با ارتقای اختیارات مناطق آزاد شاید این مناطق بتوانند بخشی از این امکانات را ارائه دهند.
برچسب ها: مناطق آزاد ، دارو ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: