کد خبر: ۱۱۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۵ - 2016July 07
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: تولید بازی رایانه ای با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در این شرکت دانش بنیان صورت گرفته است.
به گزارش شفا آنلاین،حجّت الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان با اشاره به بازی سفیر جنجالی اظهار داشت:  این بازی یارانه ای به  عنوان رسمی‌ترین بازی  تولیدشده به منظور معرّفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک اسلامی ایرانی و فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان است که داستان آن در یک تمدّن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد.

وی ادامه داد:  : هم‌اکنون در کشور نزدیک به 18 میلیون بازی‌باز (Gamer) داریم که قریب به 2 ساعت از شبانه‌روز را برای بازی وقت می‌گذارند و قاعدتا زمان این افراد در طول ماه با بازی‌هایی پر می‌شود که دشمنان اسلام و انقلاب آن‌ها را به وجود آورده‌‌اند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در خصوص آثار زیانبار بازی های رایانه ای خارجی در ذهن کودکان گفت: این بازی ها بسیار اثر منفی و مخرّبی بر ادراک مردم خصوصا نوجوانان گذاشته و به همین خاطر ، نیاز به حضور مجموعه‌ای در این بخش  زیاد احساس می شد.

داستانی یاد آور شد: شرکت ما توانسته بر پایۀ‌ علم مبتنی بر دانش، یک شرکت کارآفرین باشد و بازی‌هایی با ارزش‌های اسلامی و ایرانی، همچون مجموعۀ‌ بازی‌های رایانه‌ای عملیات انهدام را تولید و روانه بازار کند و در حقیقت، از دانش درآمدزایی ایجاد کرده و فرهنگ خودی را نیز ترویج کند. 

وی عنوان کرد: این شرکت بازی ساز رسمی‌ترین مجموعۀ سازندۀ بازی‌های رایانه‌ای فاخر ارزشی در کشور است و تاکنون موفّق به تولید و تهیّۀ‌ 3 محصول با نام‌های عملیّات انهدام 1با موضوع نبرد فاو، عملیّات انهدام 2با موضوع  نبرد خرّمشهر و سفر جنجالی شده  و جوایز و مقام‌های استانی، ملّی و بین‌المللی زیادی را از آن خود کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: