کد خبر: ۱۱۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵ - 2016June 29
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: از آنجاکه بسیاری از تجهیزات پزشکی کشورمان شرایط ورود به بازارهای جهانی را دارند، بسته‌های حمایتی برای صادرکنندگان این تجهیزات درنظر گرفته شده تا تولیدکنندگان در این زمینه فعال شوند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمود بیگلر از انجام مانورهای نظارت در سطح عرضه در اواخر مرداد و ماه‌های بهمن و اسفند در سطح ملزومات پزشکی کل کشور خبر داد و درباره صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: صادرات تجهیزات پزشکی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری نیز کارگروه خاصی درباره این موضوع در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم با موفقیت‌های بیشتری در این زمینه فعالیت کنیم.

بیگلر اظهار داشت: بسته‌های حمایتی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است تا تولیدکنندگان کشورمان در بازارهای جهانی ورود کنند؛ چراکه بسیاری از تجهیزات پزشکی کشورمان شرایط ورود به بازار های جهانی رادارند اما باید بسترهای لازم برای آنها فراهم شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: از مهم‌ترین موضوعاتی که در جلسات مشترک با کشورهای دیگر مطرح می‌شود صادرات تجهیزات پزشکی کشورمان به کشورهای دیگر و انتقال تکنولوژی به کشور است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: