کد خبر: ۱۱۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۵ - 2016June 24
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >سلامت >رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ماجرای ضرب و شتم دکتر نگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی را تشریح کرد.
به گزارش شفاآنلاین ،دکتراسماعیل ایدنی عصر پنجشنبه با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: حادثه رخ داده در بیمارستان رازی اهواز نخستین حادثه در تعرض به پزشکان و کادر درمانی زحمتکش و نادیده انگاشتن تلاشها و زحمات آنان نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

وی گفت : یک پیرمرد ٧٠ ساله به علت شکستگی لگن با سابقه دیابت و فشار خون از ١١ روز پیش در بخش ارتوپدی بیمارستان رازی بستری شده بود و به رغم تلاش کادر درمانی به علت آمبولی ریه فوت کرد.

وی گفت: پس از این حادثه دو نفر از بستگان وی با حمله به یکی از دانشجویان دختر دستیاری بیهوشی که بر بالین بیمار حضور داشت، وی را مورد ضرب و شتم خویش قرار دادند.

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: بلافاصله پس از این اقدام با دخالت کادر حراست و پلیس بیمارستان، ضاربان دستگیر و بازداشت شدند.
وی اینگونه حرکت ها را ناشی از فقر فرهنگی و تعصب های بیش از حد و غیرطبیعی دانست و گفت: اینگونه حرکتها باعث می شود تا ضمن مختل شدن کار درمان در بیمارستان ها کادر پزشکی هم انگیزه خود را از دست بدهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز ادامه داد: باتوجه به این حادثه و ضرب و شتم پزشک زحمتکش بیمارستان رازی با شکایت خانواده پزشک و بیمارستان مراجع قضایی اقدام به بازداشت مهاجمان کردند.

وی درخصوص وضعیت کنونی دکترنگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی هم گفت : در زمان حاضرحال این پزشک مساعد است.


دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکترعلی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه، دکتر سلطانی رئیس بیمارستان رازی اهواز و مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه ، چهارشنبه شب به عیادت دکتر نگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی دانشگاه رفتند تا ضمن عیادت و دلجویی از وی، جزئیات بیشتر حادثه اتفاق افتاده در بخش ارتوپدی بیمارستان رازی را از وی جویا شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: