کد خبر: ۱۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 20
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 95 اعتباری به بیمه تکمیلی بازنشسته ها اختصاص نیافته است ازدولت و نیز مجلس دهم خواست تا به قانونمند شدن این موضوع کمک کنند.

به گزارش شفا آنلاین،محمود اسلامیان گفت: صندوق بازنشستگی در زمان حاضر این اعتبار را برای اجرای بیمه تکمیلی بازنشسته ها و با مسئولیت خود از منابع خودگردان تامین می کند که مبلغی حدود 500 تا 600 میلیارد تومان است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: موضوع اختصاص بودجه ویژه بیمه تکمیلی بازنشسته ها، سه سال پیش در مجلس شورای اسلامی، مطرح و رد شد که با رد این موضوع هیچ یک از صندوق ها حاضر به تامین اعتبار برای اجرای بیمه تکمیلی نشدند اما ما این مسئولیت را پذیرفتیم.
وی، ضمن قدردانی از دولت برای تامین بودجه تخصیصی صندوق بازنشستگی، این نکته را هم یاد آور شد که این صندوق همچنان پیگیر قانونمندشدن موضوع بیمه تکمیلی بازنشسته هاست.
اسلامیان اظهارکرد: برای قانونمند شدن بیمه تکمیلی بازنشسته ها باید با کمک وزارت بهداشت و درمان نیز به جمع بندی مناسبی برسیم تا این موضوع هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، زمان انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی بازنشسته ها را شهریورماه هر سال ذکر کرد.
اسلامیان اظهار امیدواری کرد که قانومندی بیمه تکمیلی بازنشسته ها با نظر مثبت دولت و با ارائه راهکارهای مناسب هر چه زودتر اتفاق بیفتد.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر یک میلیون 280 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند وهمگی از مزایای بیمه تکمیلی برخوردارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: