کد خبر: ۱۱۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 31
شفا آنلاین>سلامت>بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام، برگزاری نمایشگاه های تخصصی پوست و مو را موجب ارتقای سطح آگاهی های عمومی مردم از بهداشت و درمان پوست و مو دانست.
به گزارش شفا آنلاین،یحیی دولتی با اشاره به گسترش روزافزون تجهیزات، داروها و فراورده های بهداشتی و درمانی و توجه بیش از پیش مردم نسبت به اهمیت سلامت پوست و مو، اظهار داشت: مقوله سلامت پوست و زیبایی ایجاب می نماید تا اطلاعات صحیح، آموزش های لازم و دارو ها و محصولات مناسب و واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی در این حوزه دانست و گفت: ارائه دستاوردها و محصولات جدید ، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از چگونگی بهداشت و درمان پوست و مو و همچنین آموزش استفاده از فراورده های این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

دولتی با انتقاد از توزیع و فروش محصولات قاچاق در حوزه فرآورده های آرایشی و بهداشتی تصریح کرد: ورود کالای قاچاق در حوزه ها و زمینه های مختلف علاوه بر آسیب های فراوان به پیکر اقتصاد کشور، مانعی اساسی در جهت رشد اقتصادی و عامل اصلی گسترش فساد و سوداگری در جامعه است.

رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو با بیان اینکه اقتصاد ایران هرساله به جهت قاچاق کالاهای مختلف شکننده شده و فرصت ها و ظرفیت های توسعه ای خود را از دست می دهد، افزود: در حوزه محصولات و خدمات بهداشت و سلامت پوست و مو، رسالت حقیقی ما حمایت از محصولات سالم و ایمن در بین مصرف کنندگان است و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند کمک شایانی در این خصوص نماید.

بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام در ادامه گفت: مهمترین محصولات، خدمات و فن آوری های قابل ارائه در این نمایشگاه ، انواع داروهای پوست و مو ، محصولات و فراورده های بهداشتی و آرایشی ، انواع تجهیزات و وسایل بهداشتی، تجهیزات پزشکی و مصرفی پوست و مو ، تکنیک های ماساژ و جوان سازی پوست و از این قبیل خواهد بود.

دولتی در پایان بیان داشت: قطعا بازدید مردم و علاقه مندان از این نمایشگاه در افزایش آگاهی های آنها نسبت به این حوزه تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته ۲۱ لغایت ۲۴ تیر ماه ۹۵ در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: