کد خبر: ۱۰۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 21
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی سامانه خدمات اجتماعی «سخا» به منظور ارائه خدمات بهتر به نیازمندان و بیماران برای نخستین‌بار از سوی این سازمان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،فرح ناز رافع  در خصوص راه اندازی سامانه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر «سخا»، اظهار داشت: این سامانه به منظور تسهیل و تسریع روند رسیدگی به امور بیماران صعب العلاج نیازمند دریافت خدمات حمایتی که توسط مددکاران سازمان داوطلبان مشخص می‌شوند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به خصوصیات سامانه «سخا» سازمان داوطلبان، گفت: تسریع در روند پاسخگویی و ثبت مشخصات نیازمندان متقاضی، امکان رصد کردن سوابق افراد مراجعه کننده، ثبت و مستند سازی تمامی اطلاعات نیازمندان به منظور تسریع در هدایت آنان برای دریافت خدمات حمایتی، امکان ایجاد ارتباط همسو با سایر سامانه‌های خدمات حمایتی و امکان گزارش گیری و شفاف سازی تمامی خدمات ارائه شده و امکان بررسی نحوه دریافت خدمات و میزان آنها از خصوصیات این سامانه محسوب می‌شود.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در حال حاضر امکان دسترسی به این سامانه فقط برای مددکاران سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر امکان پذیر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: