کد خبر: ۱۰۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 16
شفا آنلاین>سلامت>وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با موضوع پزشکی و سلامت را تکذیب کرد.
به گزارش شفا آنلاین، اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال تلگرامی که مدعي پاسخ به سئوالات پزشکی است عضو شوند!

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن تکذیب چنین پستی ، اعلام کرد که وزیر بهداشت در برنامه تلگرام تنها یک کانال شخصی دارد و کانال وبدا نیز کانال رسمی وزارت بهداشت است.

همچنین این مرکز به تمام هموطنان  و به ویژه صاحبان گروه ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی توصیه می کند که از انتشار چنین پست هایی جدا خودداری کنند در غیر اینصورت، وزارت بهداشت پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی را حق خود می داند.میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
سلام دراستخدامی ابان ۹۵ قبول شدم ولی هیچ گونه خبری دانشگاه علوم پزشکی به گفته خودشان درمورد اسامی قبول شدگان ابلاغ نشده تکلیف ما چی میشه بعد از ۱۳ سال کار ککرد استخدام شدم حتی با دختر ودامادشما هم کار کردم از نزدیک کار ما دیدن در بیمارستان چه فشارهای داریم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: