کد خبر: ۱۰۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 14
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی >رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری بیش از 2 وکیل دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان 'سرخرود' خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران ، نبی الله مسلمی اظهار کرد: با وصول گزارشی مبنی بر حضور تعدادی از وکلا در پارتی شبانه واقع در یک ویلا در شهرستان سرخرود در پنجشنبه گذشته (23 اردیبهشت امسال)، این مرجع با اخذ دستور قضایی از رئیس حوزه قضایی سرخرود، کشف و تعقیب متهمین در دستور کار قرار داد.

وی افزود: پس از اخذ حکم ، ماموران با ورود به منزل متهمان را با پوششی نامناسب و زننده، همراه با استعمال مشروبات الکلی و در حال پایکوبی به صورت مختلط، به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دادند.
مسلمی تعداد دستگیرشدگان را بیش از 15 نفر اعلام کرده و یادآور شد: از این تعداد 2 نفر از استانهای قم و گلستان بودند.

رئیس حفاظت واطلاعات دادگستری استان مازندران ضمن تاکید بر اینکه وکلا از جایگاه مهمی در دستگاه قضایی کشور برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: به لحاظ مسئولیت خطیر و حساس وکلا در نظام قضایی کشور، حفاظت واطلاعات دادگستری به عنوان ضابط قوه قضائیه با وکلایی که با ارتکاب تخلف و جرایم موجب تضعیف جایگاه این مجموعه شوند، بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با آنان کوتاهی نخواهد کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساداتی مدیر روابط عمومی دادگستری استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
اصلاحیه روابط عمومی دادگستری استان مازندران
در خصوص خبر مربوط به دستگیری چند وکیل

در خصوص خبر منتشر شده متاسفانه برخی از سایت ها و کانالهای تلگرامی تعداد وکلای دستگیر شده را 15 نفر اعلام نمودند که بدین وسیله به اطلاع می رساند تعداد افراد دستگیر شده 15 نفر بودند که فقط 2 نفر از آنها وکیل بوده اند.
از پایگهاهای خبری و کانالهای تلگرامی که اقدام به درج خبر مذکور بطور نادرست نموده اند درخواست میشود نسبت به اصلاح خبر اقدام نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: