کد خبر: ۱۰۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 14
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران راه‌اندازی مراکز ژنتیک و سلامت مادر و جنین خبر داد و گفت: بسیاری از اختلالات متابولیکی در صورتی که به‌موقع و زود تشخیص داده شود از بروز مشکلات بزرگ‌تر می‌کاهد.

به گزارش شفا آنلاین، حمید چوبینه اظهار داشت: هلال احمر در تمام زمینه ها در رفع آلام بشری، همیشه همراه و همگام مردم در داخل و بیرون از مرز های جمهوری اسلامی ایران بوده است. این مجتمع روز به روز برای ارائه خدمت به مردم و رفع بحران ها برای تسکین آلام بشری و ارائه خدمت از زندگی مردم تلاش بیشتری می کند.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر بحران های موجود در بخش بهداشت و درمان ادامه داد: ما بر اساس اهداف عالی هلال احمر تلاشمان این است که بتوانیم از این بحران ها و آسیب های اجتماعی جلو گیری کنیم.

 چوبینه گفت: از آنجا که تولد نوزادان دارای اختلالات ژنتیکی و معلولیت و همچنین ناباروری زوجین می‌تواند به عنوان مساله‌ای مهم برای جامعه تلقی شود، لذا با راه‌اندازی مرکز ژنتیک و سلامت مادر، جنین و نوزاد، همسو با اهداف جمعیت در جهت کاهش آلام بشری حرکت خواهیم کرد؛ چراکه کاهش آلام به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر می‌‌شود.

وی افزود: بر این اساس، افراد از جمله زوجین می‌توانند با مراجعه به این مرکز و انجام آزمایش‌های ژنتیکی از سلامت ژنتیکی خود آگاه شوند تا از تولد نوزادان با اختلالات ژنتیکی پیشگیری شود؛ چراکه بسیاری از اختلالات متابولیکی در صورتی که به‌موقع و زود تشخیص داده شود از بروز مشکلات بزرگ‌تر می‌کاهد.

مدیر عامل مجتمع دارویی- درمانی هلال به راه‌اندازی مرکزی به منظور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت بیماران در مجتمع اشاره و خاطرنشان کرد: گستردگی فعالیت‌های این مجتمع موجب شده است تا توجه به رضایت بیماران و تامین خواسته‌ها و تکریم آنها مورد توجه قرار گرفته و از این طریق بر فعالیت‌های خود نظارت داشته باشیم.

چوبینه با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر که کمک به افراد نیازمند است، گفت: به علاوه به دنبال جلب خیرین برای کمک و رفع نیازهای بیماران مراجعه‌کننده به مجتمع هستیم و در این زمینه نیز بر اساس تفاهم با بانک‌ رفاه، امروز آمبولانسی با تمام تجهیزات به‌عنوان هدیه در اختیار هلال‌احمر قرار گرفت و امیدواریم دیگر سازمان‌ها نیز ما را در یاری‌رساندن به بیماران نیازمند این مجتمع کمک کنند.

وی همچنین از افتتاح بانک خون در این مجمتع دارویی و درمانی خبر داد و گفت‌: با کمک سازمان انتقال خون استان تهران بانک خونی برای نیازهای این مجتمع افتتاح شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: