کد خبر: ۱۰۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 12
شفا آنلاین>سلامت>اولین خانه هلال در روستای باقرآباد شهر جعفریه استان قم با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت و رئیس جمعیت هلال احمر و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدامیر محسن ضیائی در ارتباط ویدئویی با مسئولان شهر جعفریه استان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بسیار خرسندیم که اولین خانه هلال را در چنین روز مبارکی در استان قم افتتاح می کنیم.

وی افزود: خانه‌های هلال برای جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که در نظر داریم تمام برنامه‌های آموزشی، داوطلبی، جوانان و غیره که در راستای ماموریت جمعیت هلال احمر صورت می گیرد را از سطح خانه‌های هلال آغاز کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه به زودی خانه‌های هلال در روستاهای کل کشور افتتاح خواهد شد تصریح کرد: بسیار خرسندیم که شروع افتتاح خانه های هلال از استان قم صورت گرفت که امیدواریم با استمداد از رویه امام سجاد (ع) خانه های هلال در سایر روستاهای کشور نیز افتتاح شود.

حجت الاسلام و المسلمین معزی؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز افتتاح خانه های هلال را در روز میلاد امام سجاد (ع) به فال نیک گرفته و گفت: ان شالله افتتاح خانه های هلال در چنین ایام میمون و مبارکی منشا خیر و برکت برای ساکنان روستای باقر آباد باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق افتتاح خانه های هلال در روستاهای سراسر کشور به مردم مومن خدمت کنیم تا از خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

حسن زاده؛ بخشدار شهر جعفرآباد نیز با اشاره به اینکه اولین خانه هلال در پرجمعیت ترین روستای استان قم افتتاح شد، اظهار کرد: امیدواریم خانه هلال روستای باقرآباد در راستای اهداف متعالی هلال احمر فعالیت های خود را آغاز و مردم روستاها نیز از آن بهره مند شوند.

دکتر ضیایی در ادامه از طریق ویدئو کنفرانس ساختمان مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان دستجرد استان قم را نیز افتتاح کرد و گفت: امیدواریم افتتاح این پروژه منشا خیر و برکت برای جمعیت هلال احمر استان قم باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: