کد خبر: ۱۰۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 07
شفا آنلاین>سلامت>معاون اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: پنج هزار بیمار خاص دارای 2 یا سه دفترچه بیمه درمانی در كشور شناسایی شده اند كه مجوز دارویی آنان لغو شد.

به گزارش شفا آنلاین،احمد میدری روز شنبه در آبادان اظهاركرد: حدود 160 هزار بیمار خاص در كشور داریم كه پنج هزار نفر آنها بیش از یك دفترچه درمانی دارند.
وی اضافه كرد: به استان های سراسر كشور ابلاغ شده مجوز داروی این بیماران لغو، و بیماران فقط با یك دفترچه درمانی داروهای خود را تهیه كنند.
وی افزود: مجوز داروی این افراد از چهارشنبه هفته گذشته به صورت نرم افزای بسته شده، ولی بیشتر این افراد تنها از یك دفترچه درمانی برای تهیه دارو استفاده كرده و تخلفی در این زمینه نداشتند.
میدری گفت:برخی بیماران خاص از دفترچه های درمانی سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی استفاده می كنند و به طور متوسط ماهیانه بین 15 تا 30 میلیون ریال یارانه دارو می گیرند.
وی افزود: بیماران خاص كه 2 یا سه دفترچه درمانی دارند باید یكی از آنها را انتخاب كنند، در غیر این صورت، وزارت تعاون به عنوان مسئول و متولی شورای عالی بیمه درمان، یكی از این دفترچه ها را انتخاب و بقیه را حذف می كند.
میدری معاون اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی فروردین امسال گفته بود كه بیماران خاص تا پایان فروردین فرصت دارند فقط یك بیمه درمانی را انتخاب كنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: