کد خبر: ۱۰۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 05
شفا آنلاین>سلامت>مدير داخلي بيمارستان رضوي مشهد از حضور تيم پزشكي آلماني در كنگره بين المللي سرطان در ايران خبر داد و گفت: در حاشيه اين كنگره تيمي از پزشكان آلماني با همكاري تيم پزشكان بيمارستان رضوي، بيماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را تحت درمان قرار می دهند.
به گزارش شفا آنلاین،فرشاد امامي مدير داخلي بيمارستان فوق تخصصي رضوي و ریيس بخش پزشكي هسته اي بيمارستان ، از اقدام درماني در حاشيه كنگره بين المللي سرطان در ايران خبرداد و عنوان كرد: طی امضای تفاهم نامه و ايجاد روابط تنگاتنگ ميان بيمارستان رضوي مشهد و دانشگاه مونستر آلمان، تيم پزشكي آلماني با همكاري جراحان مغز و اعصاب بيمارستان رضوي، مبتلايان به تومور مغزي را تحت درمان قرار مي دهند.

وي افزود: كنگره بين المللي سرطان از ٢٩ ارديبهشت ماه برگزار مي شود و تا ٣١ ارديبهشت ماه ادامه دارد. اين اقدام درماني نيز از ٢٦ ارديبهشت ماه تا سه خردادماه صورت مي پذيرد. افراد مبتلا به تومور مغزي كه وضع مالي مناسبي ندارند، توسط سازمان بهزيستي و كميته إمداد امام خميني از سراسر كشور به بيمارستان معرفي شده و ثبت نام مي شوند.

امامي با اشاره به بي سابقه بودن اين اقدام، بيان كرد: سالهاي گذشته تيم هاي پزشكي از كشورهاي ديگر از جمله كشور آلمان در كنگره بين المللي سرطان حضور داشتند اما اقدامات اين چنيني در حاشيه كنگره بي سابقه است. البته تعداد محدودي از بيماران تحت درمان قرار مي گيرند اما اين قدم با توجه به وضعيت مبتلايان به سرطان مغز در كشور، از اهميت خاصي برخوردار است.

مدير داخلي بيمارستان رضوي، مركز مهر رضوي در اين بيمارستان را از مراكز تاثير گذار در كاهش تبعات روحي و رواني بيماران مبتلا به سرطان خواند و ادامه داد: بيماري افراد ،پس از مراجعه به مركز مهر رضوي، توسط گروهي از متخصصان در حوزه جراحي، شيمي درماني، راديوتراپي و تصويربرداري مورد مطالعه قرار مي گيرد و خروجي اين جلسه، بهترين تصميم براي درمان افراد است.

وي يادآور شد: كنگره بين المللي سرطان در جهت ارتقا اين مركز برگزار مي شود تا بتوانيم رويكرد درمان سرطان را مطلوب تر كنيم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: