کد خبر: ۱۰۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 26
شفاآنلاین:یکی ازپرسنل بیمارستان عرفان تهران، شامگاه گذشته درپارکینگ این بیمارستان هدف شلیک های همسرش قرارگرفت.این مرد همزمان باشلیک دوگلوله به جمجمه وی ،گلوله ای نیزبه مغزخودش شلیک کرد.
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین،عصردیروز همزمان با شنیده شدن صدای شلیک های پشت سرهم ،مردم وچندتن ازپرسنل بیمارستان عرفان خود را سراسیمه به پارکینگ رساندند.
آنها وقتی به خودروی سمند رسیدند با پیکرهای خونین زن و مردی روبرو شدند که روی صندلی های جلوی خودرو افتاده بودند.
بلافاصله هردو مجروح به داخل بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرارگرفتند.

ازسوی دیگر موضوع بلافاصله به پلیس اطلاع داده شد و ماموران کلانتری 134 شهرک غرب تهران بلافاصله قاضی احمد بیگی بازپرس کشیک جنایی را باخبرکردند.

نگهبان بیمارستان درنخستین تحقیقات به ماموران و بازپرس  شعبه هفتم جنایی تهران گفت : وقتی صدای فریاد های همکارمان و بعد صدای شلیک 3 گلوله را شنیدم به سمت ماشین رفتم. وقتی رسیدم و داخل ماشین را نگاه کردم زن و مرد را غرق در خون دیدم . اسلحه هم در دست مرد بود.

تحقیقات پلیس نشان داد که زن جوان پس ازخروج ازبیمارستان توسط  شوهرش هدف دوگلوله قرارگرفته است. پزشکان هم اعلام کرده اند که هر دو با سطح هوشیاری پایین تحت جراحی قرارگرفتند.

همکاران این زن در بیمارستان از این واقعه شوکه شده  و مدام از تنها فرزند 8 ساله این خانواده و سرنوشتی که برایش رقم خورده است ابراز تاسف می کردند.

هنوز انگیزه این حادثه هولناک مشخص نیست.

توضیحات معاون درمان بیمارستان

دکتربهزاد مقدم معاون درمان بیمارستان دقایقی قبل درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین ضمن تایید این خبرگفت:خانم جوان منشی یکی ازبخش های بیمارستان بوده است.
وی گفت:متاسفانه ایشان عصردیروز پس ازپایان کارش و دربیرون ازبیمارستان هدف شلیک های همسرش قرارگرفت.پس از این حادثه نیزهردو مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت جراحی قرارگرفتند.

دکتر بهزاد مقدم خاطرنشان کرد:متاسفانه زن و مرد جوان هردو درکما به سرمی برند واحتمال مرگ مغزی هردو نفرشان وجود دارد.با این حال تلاش های تیم پزشکی برای درمان ونجات آنها ادامه دارد.

وی گفت:درباره انگیزه این اقدام هولناک هنوز اطلاعی دردست نیست و مسولان انتظامی و قضایی درحال تحقیق دراین باره هستند.
توضیحات پلیس آگاهی تهران درباره حادثه
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ تیراندازی مشکوک و مصدوم شدن زن و مرد جوان در داخل پارکینگ بیمارستان عرفان را تایید کرد و گفت: در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی است.

ساعت ۱۹ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین درپارکینگ  بیمارستان عرفان خبر دادند.

با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل ادثه حاضر شده و تحقیق درباره ماجرا را آغاز کردند . بررسی های اولیه نشان می‌داد دقایقی قبل مرد ۳۵ ساله به نام  رضا با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان در تماس با همسرش که از کارمندان بخش اتاق عمل بیمارستان بود درخواست می کند تا به پارکینگ بیاید.  

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره می شوند. اما قبل از حرکت خودروی سواری مرد جوان با استفاده از یک فقره اسلحه کمری اقدام به شلیک دو گلوله به سمت همسرش کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با استفاده از همان اسلحه به سمت سر خودش شلیک می کند.

بنابراین گزارش با توجه به سر و صدای ایجاد شده به دلیل شلیک گلوله بلافاصله نگهیان بیمارستان در محل حادثه حاضر شده و ضمن اعلام خبر وقوع حادثه به پلیس هر رو مصدوم سریعا به بیمارستان منتقل می شوند. که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شده است.

یکی از همکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. زن و شوهر جوان ساکن ملارد هستند و یک دختر بچه ۸ ساله دارند که با توجه به شاغل بودن زن جوان و درگیری طولانی مدت در خانه مادر بزرگش زندگی می کند. با مشخص شدن این موضوع بازپرس جنائی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با اعلام اینکه در تماس بازپرس کشیک قتل پایتخت تیم مجرب بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات پلیسی را انجم داده است اعلام کرد. در حال حاضر با توجه به وخیم بودن حال هر دو مصدوم ماجرای تیراندازی پرونده این حادثه در اختیار مقام قضایی است و در صورت ارجاع پرونده به اداره آگاهی تحقیقات پلیسی درباره این ماجرا آغاز خواهد شد.

مرگ عامل تیراندازی

ساعتی قبل با مرگ مرد تیر انداز به علت شدت جراحت در بیمارستان، پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
 در حال حاضر بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات ویژه درباره جزئیات بیشتر این پرونده راآغاز کرده اند.
....خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: