کد خبر: ۱۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 23
شفا آنلاین>سلامت>نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت (ایران هلث) باهدف رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی و حمایت از تولید كنندگان و كارآفرینان نخبه از 26 تا 29 اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

  به گزارش شفا آنلاین،دكتر حسین سلمان زاده، مدیر این نمایشگاه با اعلام خبر فوق گفت: در نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث علاوه بر حضور شركت های معتبر تجهیزات پزشكی ایرانی، شاهد مشاركت پر رنگ برندهایی هستیم كه یا سال ها در ایران حضور نداشته اند و یا برای اولین بار شركت كرده اند.
وی اظهار كرد :هدف از نمایشگاه های ایران هلث كه دومین رویداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت در منطقه است و هر ساله با حضور جمع زیادی از شركت های توانمند داخلی و خارجی برپا می شود به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت ایران است.
سلمان زاده تصریح كرد: رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی و حمایت از تولید كنندگان و كارآفرینان نخبه از جمله اهداف این نمایشگاه است.
سلمان زاده گفت: همچنین این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا شركت های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار داده، فرصتی را فراهم می آورد تا فعالان این حوزه بتوانند، ارتباط بهتری با سایر نمایندگان شركت ها برقرار كنند.
وی اظهار كرد :در نمایشگاه نوزدهم، شاهد ورود شركت ها و موسسات تازه تاسیس تولید كننده، رونمایی از فناوری های جدید، برگزاری ملاقات های دوجانبه میهمانان و تجار خارجی با شركت های داخلی به جهت امكان سنجی سرمایه گذاری و ایجاد رابطه های جدید و یا توسعه روابط تجاری مالی و فنی خواهیم بود.
مدیر نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث گفت: همچنین شركت در نشست هایی تجاری، كنفرانس ها و برنامه های جانبی این نمایشگاه می تواند، علاوه بر ارتقای سطح دانش و آگاهی تولید كنندگان و پژوهشگران، بستر مناسبی را به منظور آشنایی، تعامل و توسعه شركت ها فراهم آورد.
نمایشگاه بین المللی ایران هلث، مهم ترین رویداد نمایشگاهی پزشكی كشور است كه توسط شركت صنعت سلامت نیوساد برگزار می شود و همه ساله با استقبال گسترده شركت های فعال در زمینه تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت همراه است.
این نمایشگاه كه رویدادی سالانه در حوزه تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت در كشور به شمار می رود با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همكاری شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، انجمن ها و اتحادیه های فعال در این حوزه برگزار می شود.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشكی، دندانپزشكی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت (ایران هلث) با حضور بیش از 600 شركت و موسسه داخلی و خارجی و در فضایی بالغ بر 22 هزار متر مربع از 26 تا 29 اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های در محل دایمی نمایشگاه برگزار می شود.
علاقه مندان به كسب اطلاعات بیشتر می توانند، به نشانی اینترنتی www.iranhealthexhibition.org مراجعه كنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: