کد خبر: ۱۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 22
شفا آنلاین>اجتماعی>مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه‌گرفتگی، بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در بخش‌هایی از محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،پلیس راه ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور با اعلام خبر بارش باران در برخی از معابر، اظهار داشت: حال حاضر گزارش‌های دریافتی و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های جاده‌ای حاکی از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان مازندران است و نزولات جوی در محدوده پارک جنگلی گلستان در استان گلستان نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، به رانندگان توصیه شده است تا با توجه به مه غلیظ در محدوده‌های هزارچم و سیاه بیشه در جاده چالوس و همچنین کاهش دید به دلیل غلظت مه در محور خوش ییلاق استان گلستان و ارتفاعات گردنه گدوک در محور فیروزکوه، سرعت تردد خود را کاهش داده و چراغ‌های مه شکن خود را روشن کنند.

همچنین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی نیز از ترافیک نیمه سنگین در باند شمال به جنوب محور کرج – چالوس در محدوده مرزن آباد و باند شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های پارک جنگلی آمل و تونل شماره یک این محور خبر داد.

بر این اساس از ساعت 14 امروز، محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس مطابق با اعلام قبلی این مرکز اعمال شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: