کد خبر: ۱۰۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 22
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >جامعه پزشکی >طی روزهای اخیر، درشبکه‌های اجتماعی اطلاعیه‌ای با عنوان کنگره "چهره‌های ماندگار درمان ایران" از سوی بنیاد چهره‌های ماندگار منتشر شده است که تعرفه‌هایی برای انتخاب پزشکان به عنوان چهره ماندگار تعیین و اعلام کرده است!

به گزارش شفاآنلاین ،طبق این تعرفه‌ها، پزشکان برای دریافت گواهینامه "بنیاد چهره‌های ماندگار"، سخنرانی، تصویربرداری اختصاصی، عضویت در باشگاه نوابغ مدیریت ایران، دریافت تندیس زرین سلامت، اکران فیلم سخنرانی در سایت‌های آپارات و یوتیوب و ... باید مبالغی از دو میلیون و 900 هزار تومان تا هشت میلیون و 890 هزار تومان بپردازند.

لاری‌پور، رییس روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، با تاکید بر اینکه این کنگره‌ها از نظر ما غیر قابل قبول هستند، گفت:‌ اخیرا مطلبی در شبکه‌های مجازی در خصوص برگزاری کنگره چهره‌های نام آشنای درمان ایران منتشر شده است که طبق آن، با پرداخت مبلغی عنوان چهره ماندگار به شما تعلق می‌گیرد، تندیس سر شما ساخته و نام‌تان در کتابچه ای ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه از طرف وزارت بهداشت و سازمان‌های متولی امور درمان، نامه‌ای مبنی بر تایید این کنگره منتشر نشده است، افزود: هیچ گونه ارتباطی بین سازمان نظام پزشکی کشور و کنگره‌هایی از این دست وجود ندارد.

به گفته لاری‌پور، تقدیر از چهره‌های نام آشنای درمان براساس معیارها و ضوابطی توسط متولیان امر درمان، سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و یا بخش خصوصی انجام می‌شود. ضمن اینکه هزینه‌ای هم بابت آن دریافت نمی شود. افراد برای انتخاب به عنوان چهره ماندگار قطعا باید رزومه‌ای خوب و فعالیت مثمرثمر داشته باشند.

لاری‌پور تاکید کرد: این کنگره‌ها از نظر ما غیر قابل قبول هستند.


isna

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
مشک آن است که ببوید
نه آنکه عطار بگوید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: