کد خبر: ۱۰۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 16
شفا آنلاین>سلامت>مديركل درمان بنياد شهيد وامور ايثارگران از سفر متخصصين «جراحي صرع و اورولوژي» براي درمان جانبازان به كشورمان خبر داد و گفت: كار درمان جانبازان از سوي اين متخصصان جهان پيگيري مي شود.
به گزارش شفا آنلاین، ايرج عربي افزود: پروفسور «فدريكو» و پروفسور «هادر»، متخصصان تشنج، صرع و جراحي مغز روز يكشنبه 29 فروردين ماه به دعوت بنياد شهيد و امور ايثارگران براي ويزيت و درمان جانبازان معزز داراي مشكلات تشنج و صرع به كشورمان مي آيند.
وي ادامه داد: اين متخصصان به مدت پنج روز در بيمارستان خاتم‌الانبياء (ص) به معاينه جانبازان مي پردازند و در صورت نياز اقدامات درماني را براي اين عزيزان اجرا خواهند كرد.
مديركل درمان بنياد شهيد و امورايثارگران درادامه ازحضور پروفسور«صديق» متخصص اورولوژي در كشورمان خبر داد و گفت: پروفسور صديق از امروز شنبه 28 فروردين ماه با حضور در كشورمان، به مدت چهار روز به معاينه و درمان جانبازان مي پردازند.
عربي همچنين با اشاره به حضور پروفسور «اشتومر» در كشورمان گفت: اين متخصص «جراحي تومور» و «اپي لپسي» هفته گذشته به كشورمان مسافرت كرد و در مدت حضور خود، به معاينه 24 نفر از جانبازان گرامي پرداخت و اقدامات لازم را براي درمان اين عزيزان انجام داد.
براساس آمار بنياد شهيد، تعداد جانبازان كشور 546 هزار و 108 نفر است كه از اين تعداد 320 هزار و 528 نفر جانباز زير 25 درصد(شامل 59 درصد از جانبازان) هستند و 225 هزار و 580 نفر (شامل 41 درصد جانبازان) بيش از 25 درصد جانبازي دارند.
همچنين بيش از دو هزار نفر از جانبازان كشور قطع نخاعي هستند.
برچسب ها: صرع ، تشنج ، جراحي مغز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: