کد خبر: ۱۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 10
شفا آنلاین>سلامت>افرادی که گروه خونی آن‌ها AB است نسبت به سایر افراد سیستم ایمنی بسیار قوی‌تری دارند و به راحتی بیمار نمی‌شوند.
به گزارش شفا آنلاین،گفته می‌شود افرادی که گروه خونی‌شان AB است دستگاه ایمنی قوی دارند و از مزیت‌های گروه‌های خونی A و B به طور متناسب برخوردار هستند. به همین علت بهترین غذاهایی که این افراد می‌توانند استفاده غذاهای دریایی، لبنیات، سبزیجات، میوه، حبوبات، انواع لوبیا و غلات است.

در مقابل بهتر است تا جایی که امکان دارد این افراد در مصرف گوشت قرمز، دانه‌ها، ذرت و گندم سیاه احتیاط کنند چون بر اساس سیستم بدنی آن‌ها و ویژگی‌های سلامتی‌شان مصرف این مواد غذایی کمتر به آن‌ها توصیه می‌شود. مصرف آناناس، سبزیحات دریایی، دانه‌های سبزرنگ برای این افراد بلامانع است و تاثیرات مثبتی نیز بر سلامتی‌شان دارد.

برنامه غذایی گروه خونی AB تلفیقی از گروه خونی A و B است. افرادی که گروه خونی‌شان A است می‌توانند به راحتی بدن و سلامتی خود را با شرایط و محیط جدید تطابق دهند، سوخت و ساز مواد مغذی در بدن این افراد به راحتی انجام می‌شود. در حالی که افرادی که گروه خونی‌شان B است سیستم عصبی بسیار قوی و توسعه‌یافته‌ای دارند که می‌توانند مانند گروه A بدن خود را با تغییرات پیش آمده سازگار کنند. گروه خونی A  و B هر دو از دستگاه ایمنی بسیار قوی برخوردار هستند و به همین علت گروه خونی AB در مقایسه با سایر گروه‌های خونی بهترین سیستم ایمنی را دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
United States
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
سلام گروه خونی منB+و نامزدمO+هست مشکلی نداره برای ازدواج
مدیر پایگاه
باسلام
هردو باید تحت نظرمتخصص زنان یا ژنتیک آزمایش های تخصصی را بدهند تا تکلیف شان روشن شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: