کد خبر: ۱۰۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 08
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز پایتخت خبر داد.
 به گزارش شفا آنلاین، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز پایتخت خبر داد.

مهندس سعید شریف‌زاده با بیان اینکه آتشنشانی دیگر سازمانی نیست که تنها برای اطفای حریق ماموریت داشته باشد، اظهار کرد: تنوع ماموریت‌های آتشنشانی افزایش یافته و به همین دلیل امدادگران ما نیز باید به فنون مختلفی مسلط باشند. امروزه از اطفای حریق تا نجات در کوهستان و عمق چاه‌ها از جمله وظایف آتشنشانی محسوب می‌شود و به همین دلیل ما در سازمان به دنبال پویایی و به‌روز کردن توانایی‌هایمان هستیم.

وی با بیان اینکه از چندی پیش نقاط مخاطره‌آمیز شهر تهران شناسایی شده است، اظهار کرد: نقاطی که در آنها تراکم جمعیت بالا بوده یا مستعد وقوع حادثه هستند شناسایی شده و علاوه بر اینکه همکاران من در آتش‌نشانی توصیه‌های ایمنی لازم را به مسئولان و متولیان این اماکن داده‌اند مانورهای مختلفی نیز در برخی از این اماکن برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هدف از برگزاری این مانورها، افزایش آمادگی امدادگران در صورت بروز حوادث احتمالی است، اظهار کرد: آموزش‌ها و تمرینات متعددی را برای آتش‌نشانان پیش‌بینی کرده و خوشبختانه پرسنل ما از آمادگی و توان بالایی برخوردار هستند.

شریف‌زاده تاکید کرد که آتش‌نشانی به دنبال استفاده از جدیدترین تجهیزات برای امدادرسانی و ارائه خدمات ایمنی به شهروندان است. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: