کد خبر: ۱۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 05
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به عقد تفاهم نامه ای با بانک رفاه، از پرداخت تسهیلات بانکی و نیزکمک بلاعوض از سوی بانک برای خرید آمبولانس خبر داد و گفت: توسعه توریسم درمانی از اولویت های ما است.
به گزارش شفا آنلاین، دکترحمید چوبینه با تاکید بر این که توسعه توریسم درمانی یکی از اهداف و اولویت های ما درمجتمع دارویی درمانی هلال ایران به شمار می آید، افزود: درهمین راستا و در صورت تمایل مجمتع، صرافی بانک نسبت به خرید ماهیانه 100هزاردلار ارز ناشی ازکمک نهادهای خیریه خارجی و همچنین توریست درمانی مجتمع را با نرخ رقابتی و تامین نظر مجتمع، اقدام لازم را انجام خواهد داد.
وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تاکید بر بروزرسانی تجهیزات یک امر ضروری درمجتمع های درمانی است، گفت: از جمله تعهداتی که در این تفاهم نامه برای بانک مجری ذکرشده است، پرداخت معادل 10 درصد از میانگین حساب های جاری مجتمع به عنوان کمک بلاعوض است که این مهم با تمرکز منابع مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و نیز زیر مجموعه های تابعه نزد بانک صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: این کمک بلاعوض در قالب خرید آمبولانس به صورت هر شش ماه یکبار یک دستگاه انجام می شود.
این تفاهم نامه همکاری بین دکترصدقی مدیرعامل بانک رفاه و دکترحمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران برای همکاری فی ما بین بانک و مجتمع دارویی امضا شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: