کد خبر: ۱۰۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 05
شفا آنلاین>سلامت>برنامه «ره آورد» شبکه رادیویی سلامت، امشب 17 فروردین ماه، با رئیس سازمان نظام پرستاري گفت و گو می کند.
به گزارش شفا آنلاین، برنامه خبري «ره آورد» اين شبكه راديويي در زمينه سلامت و بهداشت و موضوعات مرتبط با فرهنگ و هنر اجتماعي با شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش همراه است.
برنامه رادييويي «ره آورد»، امشب ـ سه شنبه از ساعت 20 به صورت زنده با حضور دكتر «ميرزا بيگي»، رئیس سازمان نظام پرستاري، به موضوع «تدوين نقشه راه پرستاري« را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
گفتني است، برنامه «ره آورد» با رويكرد تحليل اخبار روز در زمينه سلامت و بهداشت، از شنبه تا چهارشنبه به تهيه كنندگي علي همايي و گويندگي فيروزه آدابي پخش مي شود.
گراميداشت روز جهانی سلامت روي موج تندرستي
برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت چهارشنبه ـ 18  فروردين ماه، به موضوع «روز جهانی سلامت» می پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «صبح و زندگي» عنوان برنامه اي از  گروه سلامت اجتماعي شبكه راديويي سلامت، به تهيه‌كنندگي سيما غفاري و گويندگي مصطفي مصطفوي از ساعت 7:5 دقيقه به مدت 80 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
اين برنامه راديويي 18 فروردين با حضور دكتر اسحاق حسيني، متخصص داخلي و موضوع «روز جهانی سلامت» به اين پرسش كه «شما چقدر به سلامت خود اهمیت می دهید؟ برای سلامت خود چه کارهایی می کنید؟» پاسخ مي دهد.
گفتني است، موضوعات اين برنامه بر اساس نياز مخاطبان و دغدغه هاي شنوندگان از جمله محيط زيست، ترافيك، بيماري ها و غيره انتخاب مي شود.
برچسب ها: شبكه ، سلامت ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: