کد خبر: ۱۰۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 02
شفا آنلاین>اجتماعی>موضوع «روانشناسی اجتماعی؛ ظاهر شهر و تمیز بودن وسایل نقلیه»، يكشنبه ـ 15 فروردين ماه، در برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بررسی مي شود.
به گزارش شفا آنلاین، ظاهر و باطن مهم است. در بعضی مواقع، ظاهر شهر و تمیز بودن وسایل نقلیه و خوش اخلاقی راننده برای سوار شدن به وسیله نقلیه تاثیر دارد.
در همين ارتباط، برنامه صبحگاهي «صبح و زندگي» كه كاري از گروه اجتماعي اين شبكه راديويي است، در خصوص اين پرسش كه «برای سوار شدن به وسیله نقلیه چقدر به ظاهرشون توجه دارید؟» با دکتر مينا پورفرخ، روانشناس گفت و گو مي كند.
اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف اين برنامه راديويي به تهيه كنندگي «سيما غفاري» و گويندگي «مصطفي مصطفوي»،  است. از اين رو، موضوعات اين برنامه راديويي بر اساس نياز مخاطبان و دغدغه هاي شنوندگان از جمله محيط زيست، ترافيك، بيماري ها و غيره انتخاب مي شود.
گفتني است، برنامه زنده «صبح و زندگي»، روزهاي شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقيقه به مدت 80 دقيقه، بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.رادیو سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: