کد خبر: ۱۰۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 29
شفا آنلاین>اجتماعی>سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس از ریزش سنگ‌های ریز و درشت در مسیر جاده چالوس خبر داد و گفت: شب گذشته در قسمت سیاه بیشه سنگ عظیم‌الجثه‌ای به وسط جاده پرتاب شد که خوشبختانه خسارتی در پی نداشت.

به گزارش شفا آنلاین،زمان اکبرپور امرو در شهرستان چالوس، با اشاره به اینکه شب گذشته برداشتن سنگ در هفت مرحله در مسیر جاده چالوس اجرا شد، اظهار کرد: در نزدیکی سیاه‌بیشه سنگی به اندازه یک ساختمان از کوه ریزش کرد و مأموران راهداری با تلاش فراوان توانستند با استفاده از دو دستگاه لودر آن‌را جابه‌جا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ریزش سنگ در قسمت‌هایی از جاده چالوس مانند پایین‌دست ولی‌آباد، کمرزرد، دره هریجان و ... در ابعاد ریز و درشت اتفاق افتاد و خوشبختانه هیچ نوع خسارتی در این مدت رخ نداد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس با بیان اینکه بارش برف از روزهای گذشته در بالادست آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، افزود: در این راستا شب گذشته نیز یک مرحله نمک‌پاشی در مسیر صورت گرفت و هم‌اکنون بار ترافیکی در این مسیر وجود ندارد و تردد به‌راحتی در حال انجام شدن است.

اکبرپور در پایان با اشاره به اینکه با وجود ریزش سنگ‌ها در مسیر جاده چالوس تردد در طول شب گذشته ادامه داشت، گفت: با تلاش مأموران راهداری مسیر دیگری برای عبور و مرور خودروها در همین قسمت در نظر گرفته‌شد و مسیر همچنان باز بود.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: