کد خبر: ۱۰۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 27
شفا آنلاین>اجتماعی>در روزهای ابتدایی هفته دوم سال 95، بارش باران سراسر کشور را فرا گرفته و برای روزهای پایانی هفته نیز بارش برف و در برخی از محورها کولاک گزارش شده است.

به گزارش شفا آنلاین،امروز یکشنبه در ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین، البرز و تهران بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد گزارش شده و در مناطق جنوب، مرکز و شمال شرق و سواحل شمالی نیز شاهد بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

دوشنبه:

در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، کردستان و کرمانشاه بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود و در سایر نقاط کشور به جز جنوب شرق و شرق، بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

سه شنبه:

در شمال غرب، تهران، جنوب غرب و زاگرس مرکزی، کرمان و خراسان رضوی بارش پراکنده باران را خواهیم داشت و در جنوب فارس، جنوب بوشهر و هرمزگان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد بود. در سواحل دریای خزر نیز بارش باران مشاهده خواهد شد.

چهارشنبه:

در این روز، بارش باران در شمال غرب و شمال و بارش پراکنده باران در شمال شرق و رگبار پراکنده و رعد و برق در جنوب و جنوب شرق کشور مشاهده خواهد شد.

پنجشنبه:

در سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، شمال تهران و اردبیل بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود و در ارتفاعات و جاده های کوهستانی سلسله البرز شاهد کولاک و برف خواهیم بود.

جمعه:

در سواحل دریای خزر، شمال غرب و غرب، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش باران پیش بینی شده ضمن اینکه در استان های زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، خراسان جنوبی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده باران یا رگبار موقت را خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، در روزهای پایانی هفته (از سه شنبه تا جمعه) ارتفاعات البرز از شمال شرق تا شمال غرب کشور و جاده ها و گردنه های کوهستانی در غرب و شمال غرب کشور با بارش برف و وزش باد و در مناطق مستعد، کولاک پیش بینی می شود.

به هم وطن هایی که قصد سفر به این مناطق را دارند، توصیه می شود اقدامات لازم را با توجه به شرایط جوی در نظر گرفته و به همراه داشتن زنجیر چرخ اقدام کنند. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: